אלי כהן: "מניסיון העבר, קשה להגדיר את שקד כימין"

    אייל ראובן 2 Comment on אלי כהן: "מניסיון העבר, קשה להגדיר את שקד כימין"
    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אלי כהן (הליכוד) שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) ותקף את שרת הפנים, איילת שקד: "ניסיון העבר מלמד שלשקד אין בעיה לשבת עם רע"מ ולהישען על המשותפת, אלמלא אורבך וסילמן ברור שהיא הייתה נשארת שם".

    לדבריו "הפעם יש גושים ברורים ומוחלטים. לפיד אומר שיקים ממשלה עם המשותפת ולכן בבחירות האלה תהיה הכרעה: האם ממשלת ימין בראשות נתניהו או לפיד עם המשותפת".

    הוא הוסיף: "קשה להגדיר את איילת שקד, לפי מעשיה היא לא ימין וגם לפי ביצועיה בעבר במשרד המשפטים. היא באה לשמור על המערכת עם אפס רפורמות משמעותיות".

    כהן התייחס למסקנות מהישיבה באופוזיציה: "בוודאי שיש דברים שעלינו לתקן כשנחזור לשלטון, אנחנו צריכים ללמוד דברים מהישיבה באופוזיציה; צריך להחליף את הפקידות הבכירה, לרבות היועמ"שית – ללא קשר להחלטותיה, כי אתה צריך לממש את המדיניות שלך כשר".

    ביחס לנושאים הכלכליים, אמר שר הכלכלה לשעבר: "מדינת ישראל חזקה ואיתנה כלכלית. הדבר הראשון שנעשה זה לבטל את הגזירות הכלכליות שהם עשו. מישהו היה מעלה על הדעת לעשות דבר כזה בממשלת ליכוד חרדים? בממשלות קודמות אנחנו הורדנו מיסים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שקד לא ימין ולא שמאל, היא פיצוח…🥜🌰🤭

    2. 1

      מנסיון העבר, קשה להגדיר מה זה ימין. אם במערכת המשפט עסקינן, הליכוד ובעיקר נתניהו היו די אדישים עד שליחכה האש בגלימתם. הכל מתועד וכחלון אם בכלל יכול להוות תירוץ לתקופה קצרה. כחלון לא חיזק את ליאת בן ארי ושי ניצן, או מינה את מנדלבליט. גם שקד לא,למרות שכידוע נתניהו אהב את כחלון הרבה פחות ממנה.

      שקד ללא גב מנתניהו(שנאנס למנותה לשרת משפטים ורצה להצטייר כמגן המשפט) הצליחה למנות כמה שופטים שתקוותנו כי יהיו עקביים בדרכם לעליון. חטאה העיקרי היה שלא רצתה לפעול כנגד מ. המשפט כנגד נתניהו. לכן היא לא ימין.
      שקד לא ימין כי הצביעה בעד פינוי חומש שא נור ונתיב האבות… אופס התבלבלתי. נתניהו הצביע נגד ההתנתקות כשלא היה לכך כבר משקל, כי הוא היה בעד יציאה מעזה אך התנגד לפינוי ציר פילדלפי ויישובי צפון הרצועה מסיבות ביטחוניות. לא בגלל הויתורים הכואבים, היינו חורבן גוש קטיף ונקמת השמאל בהם כי כולם רצחו את המשיח רבין. הכל מתועד.
      נתניהו לא חזר בו מעולם מנאום בר אילן(בשביל אובאמה) רק חילצו מפיו בבחירות 2015 כי זה לא רלוונטי כרגע.
      צחי הנגבי הוצנח לקדמת הליכוד על ידי שקד נכון? למה נתניהו צריך אותו שם? כי הוא נאמן וימין. ודאי.

      הסכמי אברהם ועסקת המאה. שקד ובנט התנגדו? מה עשו בפועל בשנה האחרונה בפועל, בשטח, לא ברברת, שמעיד על שינוי בגישתם ביחס להתיישבות? שלא פינו את חאן אל אחמר וביקשו דחיות למרות שבג"ץ ענה אמן על כרחו? בגלל שנאמו כמו דגים בזמן שעכו ולוד בערו(בגלל מ.עבאס?… שנובא שיתמוך בקואליציה באפס מחיר… מעשיות ר' בניומן)

      וממתי החרדים מוגדרים כימין…? השפעת הלאומיים לגיטימית לפתע? דרעי קשר גורלו בנתניהו אז הוא ימין. אהה. ובכן, ממשלת רבין היתה סבבה לרב ש"ך, אוסלו א' לא עבר בקולות ש"ס, אוסלו ב' בהמנעות מחוץ לממשלה כשיכלו להפיל אותה. נכון, עראפאת, שולה יוסי וצבן. אבל מעיין החינוך התורני היינו מקבלים אחרת? למי שיש בעיה מוזמן לזמר תפילו לעוני.
      אז 'מחנה הימין' זה ליכוד חרדים. עכשיו הבנתי מה זה ימין. מי איתנו.