ארה"ב: נעצר החשוד שפתח בירי לעבר אזרחים בהיילנד פארק

    שלמה ריזל No Comments on ארה"ב: נעצר החשוד שפתח בירי לעבר אזרחים בהיילנד פארק

    בין ההרוגים שני יהודים. החשוד בן העשרים ושתיים נעצר במהלך הלילה על ידי כוחות הביטחון סמוך לזירת האירוע

    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשיקאגו נעצר החשוד שירה למוות אתמול (שני) בשישה בני אדם ופצע 24 נוספים ביום העצמאות האמריקאי. בין ההרוגים שני יהודים. החשוד בן העשרים ושתיים נעצר במהלך הלילה על ידי כוחות הביטחון סמוך לזירת האירוע.

    נשיא ארה"ב ג'ו ביידן הודיע כי ימשיך להילחם ב"מגפת האלימות של כלי הנשק", כלשונו.

    הרב מנחם סלבטיסקי, רב מרכז חב"ד בהיילנד פארק שיקגו, אמר הבוקר (שלישי) לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"קול חי": "יש כאן הלם בקהילה היהודית, המורכבת מחרדים רבים. היורה פגע באנשים שהיו בצעדת יום העצמאות ושני יהודים נהרגו בירי שבוצע ליד בית חב"ד. הכנסנו את כולם אלינו וכך ניצלו רבים בנס".

    אלי מזרחי, ישראלי שגר בהיילנד פארק שוחח עם מגישי "מהדורת הבוקר": "זו קהילה יהודית קטנה מאוד. האזור של המצעד זה אולי קילומטר. עדיין לא יודעים מי ההרוגים. אני יודע על כמה נפגעים יהודים בנוסף להרוגים".

    כזכור, שישה בני אדם נהרגו ו-24 נוספים נפצעו באירוע ירי המוני במדינת אילינוי בארצות הברית בזמן חגיגות ה-4 ביולי, יום העצמאות האמריקני. האירוע התרחש במרכז העיר איילנד פארק באילינוי, צפונית לעיר שיקאגו.

    ראש הממשלה, יאיר לפיד, שוחח אמש עם הקונסול הכללי של ישראל בשיקגו, ינעם כהן, ושמע ממנו פרטים ראשונים על אירוע הירי הטרגי. כהן עידכן את ראש הממשלה על מאמצי הפינוי וההצלה, וכן עידכן אותו על נפגעים גם מהקהילה היהודית.

    ראש הממשלה לפיד: "יום חג הפך לטרגדיה. מחשבותיי עם משפחות הקורבנות וכל העם האמריקני. היום, כמו תמיד, ישראל עומדת לצד ארה"ב".



    0 תגובות