ח"כ ביטון: "שמח ששמרנו על ערוץ טוב גם עם הסיעות החרדיות"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ ביטון: "שמח ששמרנו על ערוץ טוב גם עם הסיעות החרדיות"

    יו"ר ועדת הכלכלה ח"כ מיכאל ביטון ב"מהדורה המרכזית" על הרפורמה בתחבורה הציבורית: "יש בג"צ שיצטרך לפסוק, מקווה שהצדק יעשה וישמע. אמשיך להאבק ברפורמה בכל כלי שיש לי. הרפורמה בתחבורה הזו פוגעת בחלשים, בפריפריה. הוכחתי את זה באמצעות נתונים. לקחו תקציבים ממקום אחד למקום אחר"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכלכלה, חה"כ מיכאל ביטון שוחח הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה למאבקו ברפורמת התחבורה הציבורית. "יש בג"ץ שיצטרך לפסוק, אני הצטרפתי לעתירה. אני מקווה שהצדק יעשה וישמע. אני ממשיך להאבק ברפורמה בכל כלי שיש לי".

    לדבריו "הטענה שלי אמרה שיש שמונה משרדי ממשלה שעובדים איתנו וכל משרד צריך אותנו ובונים יחסים. המשרד היחיד שלא כיבד ולא היה קשוב היה משרד התחבורה. מי שלא סופר אותך בוועדה יצטרך לחפש אותך במליאה".

    ביטון הוסיף: "הרפורמה הזו פוגעת בחלשים, בפריפריה. הוכחתי את זה באמצעות נתונים. ברפורמה הזו לקחו תקציבים ממקום אחד והפנו למקום אחר".

    הוא נשאל לגבי האפשרות לצירוף של מתן כהנא לרשימת כחול לבן: "אני לא עוסק בזה ולא אתייחס לשמות. כחול לבן ידעה לעשות חיבורים ולהתרחב. אני סומך על שיקול הדעת של שר הביטחון. מי שנמצא במרכז ומכבד את כל המגזרים ימצא אצלנו בית".

    ביחס לדחיית ההצעות לממשלה עם נתניהו, אמר גנץ: "זה לא סוד שבשנה האחרונה בכל רגע נתון הוצעה לגנץ הבכורה, אבל הוא נכווה ברותחין כשנתניהו מעל באמון שהוא נתן בו. הוכחנו שאנחנו ענייניים. ברגע שהוא הבין שאי אפשר לבנות שותפות עם נתניהו הוא הלך לאופציה אחרת. אני שמח ששמרנו על ערוץ טוב גם עם הסיעות החרדיות ומקווה שזה יאפשר לבנות שותפות בעתיד".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הח"כ הכי פיקח שראיתי שיושב עם שמאלנים..