אחרי הסערה: בן אנד ג'ריס תחזור למכור בכל ישראל

    צבי טסלר No Comments on אחרי הסערה: בן אנד ג'ריס תחזור למכור בכל ישראל

    הישג משמעותי לבן & ג'ריס ישראל והבעלים והמנכ"ל אבי זינגר: בהסדר שנחתם עם חברת יוניליוור העולמית הוסכם כי החברה הישראלית תמשיך לייצר ולמכור גלידה בכל רחבי ישראל כולל ביהודה ושומרון – ללא הגבלת זמן. ההסדר מסיים את המחלוקת בין הצדדים

    אבי זינגר צילום: אלי דסה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בן & ג'ריס ישראל (American Quality Products) , בבעלות אבי זינגר מודיעה היום (ד') על חתימת הסדר עם חברת יוניליוור הבינלאומית המבטיח את המשך פעילות המפעל ומכירת הגלידה בכל רחבי ישראל. ההסדר מסיים את המחלוקת בין הצדדים, שנוצרה בעקבות סירובה של בן & ג'ריס האמריקנית לחדש זיכיון המכירה של זינגר בן 35 השנים, אשר אפשר לו לייצר ולמכור גלידת בן & ג'ריס בכל רחבי מדינת ישראל.

    במסגרת ההסדר שנחתם, מובטח כי אבי זינגר ימשיך לייצר ולמכור את גלידת בן & ג'ריס, ללא הגבלת זמן, ללא מגבלה וללא אפליה, בכל חלקי ישראל ויהודה ושומרון. הסדר זה מבטיח את המשך פעילות מפעל בן & ג'ריס ישראל בבאר טוביה, ואת הביטחון התעסוקתי של מאות העובדים במפעל, וכן את פרנסתם של אלפי ישראלים ופלסטינים שאמונים על האספקה והשירותים, עליהם מסתמך המפעל.

    אבי זינגר, מנכ"ל ובעלים, בן & ג'ריס ישראל אמר בעקבות ההסדר: "אני שמח מאוד שלאחר חודשים ארוכים של מאבק, הצלחנו להבטיח כי נמשיך לייצר ולמכור את גלידת בן & ג'ריס האהובה לכלל לקוחותינו, ללא אפליה, בכל רחבי ישראל ויהודה ושומרון. אני מודה ליוניליוור על נכונותם להגיע לפתרון, ולעמדתם הנחרצת נגד תנועת ה-BDS. זה היה מאבק ממושך ומורכב, חוצה גבולות ומגזרים. מדובר בניצחון משמעותי עבורנו ועבור כל מי שמאמין בשיתוף פעולה ודו קיום, ובתבוסה מהדהדת לאלו הדוגלים באפליה ובחרמות".

    שר החוץ יאיר לפיד ושרת הכלכלה אורנה ברביבאי מסרו הצהרה משותפת בעניין ואמרו: "ישראל מברכת על הודעת יוניליוור מהיום על כך שחברת בן אנד ג'ריז בישראל תמשיך למכור גלידה, ללא אפליה ומברכת את אבי זינגר, הבעלים של בן אנד ג'ריז בישראל על ההסכם שהושג".

    "ההחלטה שהתקבלה, לא רק מבטיחה שהמפעל של בן אנד ג'ריז בישראל וצוות העובדים המגוון שלו יהיו מוגנים, אלא גם שהלקוחות של החברה, יהודים ומוסלמים, ישראלים ופלסטינים, לא יהיו מטרה להתקפות קמפיין הדה לגיטימציה נגד ישראל. ישראל מעריכה את ההתנהלות הקונסטרוקטיבית והמכבדת שבה פעלה חברת יוניליוור לפתרון הסוגיה ואת עמדתה החד משמעית נגד אנטישמיות ונגד סדר היום של ארגוני ה-BDS".

    "מדובר בניצחון ערכי חשוב נגד האפליה והאנטישמיות העומדות בליבו של קמפיין החרם על ישראל. אנחנו רוצים להודות מקרב לב לאנשים הרבים שהתייצבו נגד הניסיון הבלתי לגיטימי להחרים את ישראל, בהם מושלים ונבחרי ציבור ברמה הפדראלית והמדינתית בארצות הברית ובמקומות נוספים, ארגוני חברה אזרחית ואזרחים מן השורה, מכל גווני הקשת הפוליטית. אנחנו גם מבקשים להודות לצוות שהוביל משרד החוץ שאיתו התייעצו חברת יוניליוור ואבי זינגר לאורך התהליך".

    שר החוץ לפיד שוחח בימים האחרונים עם אבי זינגר ועם מנכ"ל יוניליוור, אלן ג'ופ ואמר: "האנטישמים לא ינצחו אותנו. גם לא בגלידה. נלחם בדה לגיטימציה ובתנועת החרם בכל זירה, תודעתית, כלכלית וערכית. המפעל של בן אנד ג'ריז בישראל הוא מיקרוקוסמוס של כל גווניה של החברה הישראלית. הניצחון היום הוא עבור כל אלו שיודעים שהמאבק ב-BDS הוא קודם כל למען קידום שותפות ושיח ומאבק מתמשך נגד אפליה ושנאה. אני מודה לחברת יוניליוור על פעילותם לפתרון הסוגיה".

    שרת הכלכלה אורנה ברביבאי: "גלידת בן אנד ג'ריס תמשיך להיות מיוצרת כאן ולהימכר בכל מקום, ולתרום לעובדים ולכלכלה. זה ניצחון לכל הישראלים, ותבוסה למחרימים".

    דגן וזינגר. קרדיט: רועי חדי

    ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן מגיב על כניעתה של בן אנד גריס העולמית ללחץ של כלל הגורמים, וחתימה על המשך מכירת הגלידה ביהודה ושומרון: "אני מודה לחברינו הטובים בכל העולם, שעומדים לצד המוסר והאמת ההיסטורית. יהודה ושומרון מעולם לא היו ואינם גם היום שטח כבוש. לא ניתן לנצח אותנו, ומי שידיר את יהודה ושומרון – יודר. אנחנו נמשיך לפעול בכל הזירות בכדי לעצור את האנטישמיות וה-BDS. אני מודה לחברת בן אנד גריס הישראלית ולמנכ"ל החברה אבי זינגר על מאבקו העיקש למען עמוד השדרה הלאומי, למען תושבי ישראל בכלל ויהודה ושומרון בפרט",

    יצויין כי ראש המועצה האזורית שומרון דגן פעל בחודשים האחרונים במקביל לבעלים של בן אנד גריס ישראל בזירות רבות כנגד החלטת בן אנד גריס העולמית. בין השאר הביא להעברת חוק החרם בטנסי, קידם את העברת חוק החרם במדינת נברסקה שבארה"ב, וכן בהמפסטד שבניו יורק. דגן הודה למושל טנסי ביל לי למושל נברסקה פיט ריקטס למושל מחוז נסאו בניו יורק ברוס בלייקמן, למושל פלורידה רון דה סנטיס ולכלל הגורמים שפעלו יחד כדי לייצר את הלחץ הכלכלי והמדיני כנגד הפעילות של בן אנד גריס העולמית.



    0 תגובות