ברק סרי: "בנט עשה תפנית, הוא שוקל לרוץ" | האזינו

    אייל ראובן No Comments on ברק סרי: "בנט עשה תפנית, הוא שוקל לרוץ" | האזינו

    היועץ האסטרטגי בשיחה עם 'קול חי': "בימין צריכים גם לקוות לאחוזי הצבעה נמוכים במגזר הערבי ובינתיים זה הולך לשם. הציבור הערבי מאוכזב מאוד מהנציגות הפוליטית, בגלל הכישלון של השותפות עם עבאס"

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היועץ האסטרטגי, ברק סרי שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי), על התפרקות הממשלה ופיזור הכנסת. "מחר בלילה, עם פיזור הכנסת פתאום תראו דבר מדהים: כוכבים כמו אבידר וקרא נעלמים מהתקשורת. את אף אחד כבר לא יעניין מה יש להם להגיד. לפחות 30 ח"כים, ועם הנורבגים לפחות 50 ח"כים – יראו את הכנסת הבאה רק בערוץ הכנסת".

    לדבריו ח"כים יודעים – וחלקם במאה אחוז – שהם לא יגיעו לכנסת הבאה ובכל זאת הם יצביעו על הפיזור -על סוף הקריירה שלהם- עם חיוך".

    הוא התייחס למגעים שהיו להקמת ממשלת חלופית: "היו שני מועמדים לקואליציה עם נתניהו: גנץ שכל מצביעיו הם רק לא ביבי והוא לא יכול לעשות להם את זה בפעם השנייה. 

    "השני זה סער שיכול היה לחזור לליכוד, להבטיח את עתידו. היו מחבקים אותו שמנע בחירות וגאל את הימין. עד לפני חודש היו איתו שיחות ויש כאלה בליכוד שאומרים שכבר היו ראשי פרקים להסכם, אבל אז זה הודלף והוא חשב שעושים עליו סיבוב ובפירוק הממשלה הוא היה הראשון לצייץ שלא ילך עם נתניהו".

    סרי התייחס לעתידו הפוליטי של ראש הממשלה היוצא: "בנט עשה תפנית, עד לפני יומיים הוא תדרך כתבים שהוא הולך הביתה. הוא רצה לצאת החוצה וליצור נרטיב של ראש ממשלה מוצלח וגעגוע בציבור. ביומיים האחרונים הוא כנראה שוקל כן לרוץ עם ימינה, אולי עם חיבורים שונים. נעקוב אבל לא במתח גדול".

    עוד אמר סרי: "בימין צריכים גם לקוות לאחוזי הצבעה נמוכים במגזר הערבי ובינתיים זה הולך לשם. הציבור הערבי מאוכזב מאוד מהנציגות הפוליטית, בגלל הכישלון של השותפות עם עבאס. ברגע שהציבור מבין שמראש הם הולכים לאופוזיציה – אז למה לו להצביע? הם מפגינים אדישות מוחלטת".

    סרי העריך: "לדעתי הקמפיין של הליכוד בבחירות יהיה: יאיר לפיד לא יכול להקים ממשלה בלי בל"ד. זה לא ירתיע מצביעי מרכז שמאל שאותם מעניין רק לא נתניהו. זה יכול להרתיע מצביעים מהימין הרך".



    0 תגובות