ח"כ פרוש: "אין לנו כעת אלטרנטיבה אחרת מהליכוד"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ פרוש: "אין לנו כעת אלטרנטיבה אחרת מהליכוד"

    חה"כ מאיר פרוש ב"מהדורת הבוקר": "אנחנו מנהלים שיחות גלויות ופתוחות עם דגל התורה, ישבנו אתמול והנושא לא עלה שם, כאשר הם יגיעו אלינו ויאמרו שהם רוצים להתפלג נצטרך לכלכל את צעדינו ונדע מה לענות להם"

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ מאיר פרוש (יהדות התורה), שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שלישי) והתייחס להתפרקות הממשלה: "אני אמרתי שאם נכה ונכה בממשלה הזו, בסוף זה יתמוטט. ידענו שזו דרך הפעולה והגענו לתוצאה יותר מהר ממה שחשבנו. בחודשים האחרונים ידעתי לומר שזה כן יהיה קצר יותר ממשלת נתניהו-לפיד-בנט", אמר פרוש.

    לדבריו "אנחנו חדורי מטרה להביא 61 בבחירות הקרובות, אנחנו צריכים לשדר את זה בכל מקום, זו הדרך היחידה להצליח".

    הוא התייחס לשותפות עם נתניהו: "מי שהיום עם נתניהו עושה טובה בעיקר לעצמו. אין לנו אלטרנטיבה אחרת. יש עתיד רוצים תחבורה ציבורית בשבת, ליברמן רוצה אותנו במזבלה וכן האלה. לא אמרתי שהליכוד צדיקים גדולים, אבל זו לא האג'נדה שלהם כל הדברים האלה".

    על האפשרות לפיצול בין דגל התורה לאגודת ישראל, אמר פרוש: "אנחנו מנהלים שיחות גלויות ופתוחות עם דגל התורה, ישבנו אתמול והנושא לא עלה שם, כאשר הם יגיעו אלינו ויאמרו שהם רוצים להתפלג נצטרך לכלכל את צעדינו ונדע מה לענות להם. אני לא הולך לעודד את זה". הוא הוסיף: "בשלוש סבבי הבחירות גדלנו במספרים מכובדים".

    פרוש נשאל על נושא תלמודי התורה בבעלזא: "פעלתי יחד עם בעלזא למצוא את הדרך שתהייה אפשרות למי שרוצה להיות ׳מוכר שאינו רשמי' ולהשתוות למה שלומדים בחינוך העצמאי ללא מעורבות פדגוגית, לקבל תקציב גדול יותר. אם האדמו"ר מבעלזא אומר שהוא רוצה את זה, אף אחד לא יכול להגיד לו לא".



    0 תגובות