ח"כ אורלי לוי: "אולי בצד השני יבינו שאי אפשר להחרים ציבור שלם"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אורלי לוי: "אולי בצד השני יבינו שאי אפשר להחרים ציבור שלם"

    חה"כ אורלי לוי אבקסיס במהדורה המרכזית: "הגוש הזה הלך יד ביד. נלחמנו יחד. לקחו לנו את כל הכלים הפרלמנטריים ונאבקנו יחד. זו הייתה אחדות אמיתית של שותפי גורל. אולי בצד השני יבינו שאי אפשר להחרים ציבור שלם".

    צילום: Yonatahn Sindel/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אורלי לוי אבקסיס (הליכוד) שוחחה הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית, על פיזור הכנסת. "בחירות לפני הזמן זה תמיד לא אידיאלי, אבל במצב שבו אנחנו היום זה עדיף מהמשך כהונתה של הממשלה הזו. אנחנו צריכים להפעיל את כל כוחנו בבחירות, להיות מאוחדים. הציבור קורס מעליית המחירים. אנשים מרגישים את המצב".

    היא פנתה לציבור הבוחרים: "צריך לעשות מעשה, לקחת את האחריות בידיים ולהצביע. זה לא שאין לנו מספיק תומכים אלא שהם היו אדישים ולא הגיעו לקלפי. אני מאמינה שאחרי שאנשים ראו את האלטרנטיבה – הם יבואו להצביע".

    היא התייחסה לחוסר האמון בין נתניהו לגנץ ברקע הממשלה בה היו שותפים: "לצערי גנץ נתן הרבה מאוד כוח לניסנקורן שרצה לפרק את הממשלה מהרגע שהיא קמה. ראינו איך הוא היה יוצא מישיבות ממשלה והולך לתקשורת. אני חושבת שבלעדיו הממשלה הזו הייתה מחזיקה עד היום".

    לוי תקפה: "מפעל הג'ובים של לפיד מלמד את כולנו שהוא רצה רק למנות את האנשים הנכונים בעיניו. אנחנו גאים במי שאנחנו".

    היא נשאלה על האפשרויות להקמת ממשלה במקרה שלא יושג רוב של 61 לגוש: "הגוש הזה הלך יד ביד. נלחמנו יחד. לקחו לנו את כל הכלים הפרלמנטריים ונאבקנו יחד. זו הייתה אחדות אמיתית של שותפי גורל. אולי בצד השני יבינו שאי אפשר להחרים ציבור שלם".



    0 תגובות