אייכלר: "ה'חיידרים' של בעלזא יקבלו אותו תקצוב בלי לשנות את התכנים"

    אסתי פלד No Comments on אייכלר: "ה'חיידרים' של בעלזא יקבלו אותו תקצוב בלי לשנות את התכנים"

    ח"כ ישראל אייכלר ב"מהדורה המרכזית": "הדיווחים הם שקר וגסות רוח; העלילו עלינו שאנחנו רוצים לעשות ממ"ח. כל תלמיד יוכל ללמוד את אותם תכנים של "החינוך העצמאי" ולקבל אלפי שקלים, הוכחנו בשנתיים של מאבק שלא נכנענו"

    צילום: פלאש 90
    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה), נציג חסידות בעלזא שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית. בפתח השיחה הוא נשאל בנושא מוסדות החינוך של בעלזא והפרסומים בעניין שילוב לימודי חול בתמורה לתקציבים. "כל מה שהציבור יודע על התכנית הזו הם שקרים של מישהו שאינו חסיד בעלזא -שעוסק בגיוס חרדים לצה"ל והוא חלק מגורמים שרוצים להרוס את הציבור החרדי מבפנים. כל הדיווחים של העיתונאים שהוא מזין הם שקר וגסות רוח", אומר אייכלר.

    "העלילו עלינו שאנחנו רוצים לעשות ממלכתי חרדי. הייתה עד היום אפליה בתלמודי תורה שאינם של החינוך העצמאי ומעיין החינוך התורני -גם שכר המלמדים היה 50 אחוז מהחינוך העצמאי. מהיום כל חיידר שלא נמצא בחינוך העצמאי ובני יוסף יוכל ללמוד את אותם תכנים של הח"ע ויקבלו על כל תלמיד אלפי שקלים. ילמדו בדיוק מה שלומדים בחינוך העצמאי".

    "לדבריו זה שהחינוך עצמאי לא מכניס חיידרים יצר מצב שהיינו צריכים להחליט אם אנחנו עושים ממלכתי חרדי – שעמדתי על זה שלא יהיה את זה, זכותם של ילדים שלומדי בתלמודי התורה שאינם החינוך העצמאי לקבל את אותם דברים. הוכחנו בשנתיים של מאבק שלא נכנענו ובע"ה בזכות עזרה של השרים סער וביטון ומנכ"לית משרד החינוך – עמדו על כך שעצמאות הת"תים האלה ישארו בדיוק כפי שהיו. יהיו אותם תכנים ואותו תקצוב בע"ה. זו הבשורה שהייתה".

    אייכלר נשאל מתי שוחח לאחרונה עם שר הביטחון גנץ: "לפני שבוע דיברתי עם גנץ בפעם האחרונה. הוא אמר לי שאותו מרמים רק פעם אחת. הוא גם אמר שהוא לא מאמין שאם הוא יבוא לממשלה עם ביבי, כשהוא (גנץ) ראשון ברוטציה – ביבי לא יפרק את הממשלה וילך לבחירות בתוך שלושה חודשים. הייתה לו כבר ערבות חרדית לפני שנתיים, לא של יהדות התורה. הוא לא מאמין לנתניהו".



    0 תגובות