חמאס טוען: התדרדרות במצבו של אחד השבויים הישראלים

    שלמה ריזל 1 Comment on חמאס טוען: התדרדרות במצבו של אחד השבויים הישראלים

    בישראל מטילים ספק בהודעה ואומרים כי יתכן שמטרתה הוא הפעלת לחץ על ישראל לעסקת שבויים. במשרד ראש הממשלה דרשו מהשרים שלא להגיב לטענות חמאס

    מנהיגי חמאס הנייה סינוואר צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה פרסם לפני זמן קצר, הודעה בה נטען כי מצבו של אחד השבויים הישראלים שמוחזק בידי הארגון מתדרדר. "נביא הוכחה לכך בשעות הקרובות", הביטחו בחמאס.

    בישראל מטילים ספק בהודעה ואומרים כי יתכן שמטרתה הוא הפעלת לחץ על ישראל לעסקת שבויים. יתכן שהדבר מלמד על משא ומתן שמתנהל או התנהל לאחרונה מול ארגון הטרור לשחרור השבויים והנעדרים. במשרד ראש הממשלה דרשו מהשרים שלא להגיב לטענות חמאס. "לא ברור אם הדברים של חמאס אמיתיים או לא".

    ממשרד ראש הממשלה נמסר בתגובה: "חמאס מוכיח גם הערב שהוא ארגון טרור ציני ונפשע, שמחזיק אזרחים פגועי נפש בניגוד לכל האמנות והחוקים הבינלאומיים, כמו גם את גופות חללי צה"ל. חמאס הוא זה שאחראי למצבם של האזרחים השבויים. מדינת ישראל תמשיך במאמציה, בתיווך מצרים, להשבת השבויים והנעדרים, באחריות ובנחישות".

    כזכור, ארגון הטרור העזתי מחזיק זה מספר שנים בארבעה אזרחים ישראלים שנקלעו לרצועה בזמנים שונים: אברה מנגיסטו שמוחזק מאז 2014, הישאם א-סייד שנכנס לרצועה בשנת 2015, ג'ומעה אבראהים אבו ענימה שנכנס לרצועה ב-2016 ואלמוני נוסף כבן 20, בן לפלסטיני תושב עזה, שנכנס לרצועה ב-2017. זאת, נוסף לגופותיהם של החיילים הדר גולדין ואורון שאול שבידי החמאס מאז מבצע "צוק איתן".



    1 תגובות

    מיין תגובות