האם כהונת הרמטכ"ל כוכבי תוארך? | פרשנות

    קובי פינקלר No Comments on האם כהונת הרמטכ"ל כוכבי תוארך? | פרשנות

    בעקבות המצב הפוליטי טרם ברור האם הליך מינוי הרמטכ"ל בו החל שר הביטחון בני גנץ יושלם כסדרו, כשנכון לעכשיו ממתינים להודעתה של היועצת המשפטית לממשלה בעניין | מה יקרה במצב שלא יאושר הליך המינוי? | קובי פינקלר – פרשנות

    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גורמים המקורבים לרמטכ"ל אביב כוכבי אומרים הבוקר שבמידה ושר הביטחון בני גנץ יבקש  ממנו להישאר עוד מספר חודשים הוא יאות לכך. עוד אומרים מקורבים וגורמי בטחון שבכל מקרה מבקש כוכבי שלא לפרסם את ההחלטה על מינוי רמטכ"ל חדש לפני ה 1.10 שלושה חודשים לפני תום כהונתו שתפוג ב1.1.23.
    בסביבת כוכבי אומרים שפרסום מוקדם של המינוי החדש גורם לנזק למערכת שכן הכל מחכים כבר לרמטכ"ל חדש ומלבד עניינים שוטפים אין ביכולתו לקבוע עוד דברים שישפיעו על הצבא לשנים הבאות ובוודאי לא לשנה הקרובה.
    בשבוע שעבר עוד לפני פרסום ההחלטה לפזר את הכנסת סיים גנץ סבב מקיף של שיחות עם 3 המועמדים להחלפת הרמטכ"ל שכללו 2 שיחות עם האלוף אייל זמיר שיחה עם האלוף הרצי הלוי המועמד המוביל כרגע ועם האלוף יואל סטריק.
    נכון לעכשיו מחכים בממשלה לפרסום החלטת היועצת המשפטית לממשלה ולאור החלטתה יקודמו העניינים. אין ספק שהמרוויח הגדול הוא כרגע רב אלוף כוכבי שלא  יהסס להיעתר לבקשה להארכת כהונתו אם תבוא.


    0 תגובות