ח"כ קטי שטרית: "רע'מ מפלגה איסלמיסטית קיצונית, מקומם בסוריה"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ קטי שטרית: "רע'מ מפלגה איסלמיסטית קיצונית, מקומם בסוריה"

    חה"כ קטי שיטרית: "אני לא חושבת שיש עימות בין נתניהו לאמסלם, יש חילוקי דעות. אנחנו לא נשב עם רע"מ בשום צורה, מקומם בסוריה" | "אני יודעת שרעמ היא מפלגה איסלמיסטית מאוד קיצונית, למדנו להכיר אותם במשך שנה שלמה. הם לא גינו טרור בצורה חד משמעית ולכן הם לא אופציה בשום צורה"

    צילום: דוד כהן / Flash90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת קטי שיטרית, לדוד חכם ובצלאל קאהן: "אני לא חושבת שיש עימות בין נתניהו לאמסלם, יש חילוקי דעות ביניהם. עמדת הליכוד ברורה: אנחנו לא נשב עם רע"מ בשום צורה, מקומם בסוריה".

    "אני יודעת שרע"מ היא מפלגה איסלמיסטית מאוד קיצונית, למדנו להכיר אותם במשך שנה שלמה. הם לא גינו טרור בצורה חד משמעית ולכן הם לא אופציה בשום צורה. כשאומר לי חבר רע"מ שמותר באוניברסיטאות להניף דגל אש"ף, לא לא מתקבל על הדעת".

    "יש שיתופי פעולה עימם בהצבעות בחוקים, אבל אי אפשר לשבת איתם בקואליציה ולהעביר חוקים ותקציבים ללא בקרה. אני חושבת שבליכוד ישדרגו אותי ברשימה, אתמול הייתי ברידינג בתל אביב והתקבלתי במחיאות כפיים סוערות. אצלינו מסוף הפריימריז מתארגנים לפריימריז הבא".

    "ראינו שהדבק רק לא ביבי לא מחזיק, לכן אני מצפה מהאנשים שהפרו כל כך הרבה הבטחות שיפרו את ההבטחה הליבתית של החרמות נגד נתניהו. יש לסער דעות פוליטיות מקווה שיחזור אליהם" אמרה חה"כ שיטרית.



    0 תגובות