ח"כ פרוש: "לא שולל שנרוץ בנפרד מדגל התורה"

    אסתי פלד 1 Comment on ח"כ פרוש: "לא שולל שנרוץ בנפרד מדגל התורה"

    עם סיום כינוסה של מועצת גדולי התורה של "אגודת ישראל" שוחח ח"כ מאיר פרוש עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ושיתף מדברי הרבנים | לגבי פילוג מ"דגל התורה" וריצה בנפרד אמר פרוש: "לא שמעתי מהם בקשה כזו, אבל לא שולל"

    צילום: פלאש90
    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש מ"אגודת ישראל" שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" עם סיום הכינוס של מועצת גדולי התורה: "הדברים שנאמרו בכינוס מועצת גדולי התורה הם למצוא קהלים שלא הצביעו שיבינו שזה חשוב וילכו להצביע אחרי שראינו שנה שלימה כמה פגעו בנו. אמרו לנו "אל תניחו". הרבנים הטילו עלינו משימה לא קלה".

    "אם כולם יתאמצו נביא עוד קולות לימין. אני לא יודע אם נביא עוד מנדט ליהדות התורה, אבל אנחנו עושים את מה שגדולי ישראל אמרו לנו לפעול ולא להתייאש" אמר פרוש.

    לגבי הדיבורים על פילוג דגל ואגודה וריצה נפרדת בבחירות הקרובות אמר פרוש: "אני לא שולל רעיון שכל אחד ירוץ לבד. אבל לא שמעתי דרישה כזו מדגל. שהולכים לבד ובטוח שכולם יעברו חסימה, זה דווקא יכול להראות את הכוח של כל אחד כמו ברשויות המקומיות".

    "בכינוס שהיה היום האדמורי"ם בירכו את ניג הסיעה המרכזית החדש יצחק גולדקנופף ואמרו עליו דברי שבח. הרבנים גם הודו לח"כ לשעבר יעקב ליצמן על עשייתו הרבה" הוסיף פרוש.

    האזינו לריאיון המלא:

     



    1 תגובות

    מיין תגובות