צחי הנגבי: "הכנסת תתפזר, לא רואה היתכנות לממשלה חלופית"

    אסתי פלד No Comments on צחי הנגבי: "הכנסת תתפזר, לא רואה היתכנות לממשלה חלופית"

    השר לשעבר צחי הנגבי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני מתקשה להאמין שתהיה ממשלה חילופית בכנסת הנוכחית, לדעתי הכנסת תתפזר כבר השבוע" | הריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר ח"כ צחי הנגבי מהליכוד התראיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית והתייחס למצב הפוליטי: "לפי דעתי הכנסת תתפזר עוד השבוע, לא רואה היתכנות לממשלה חליפית בכנסת הנוכחית".

    לגבי ניסיון העברת חוקי הנאשם ברגע האחרון הגיב הנגבי ואמר: "היו ממשלות במצוקה, אך מצוקה כמו של הממשלה הזאת עדיין לא ראיתי. במצוקתם הם מנסים לחוקק חוק בזוי שיחסום ראש אופוזיציה שמוביל בסקרים בגלל האשמות פליליות שלא הוכחו ולהיפך, אם רואים משהו מהמשפט זה דווקא לטובת נתניהו. זו בושה וחוצפה" אמר הנגבי.

    על העימות בין נתניהו לח"כ דודי אמסלם אמר: "דודי חבר יקר שאמר מה שאמר והסביר את העמדה שלנו שלא נהיה בקואליציה עם רע"מ, הוא לא התכווין שהם יהיו שותפים, אלא שאם ירצו להצביע איתנו על נושאים אזרחיים אהלן וסאהלן, מי שמדבר על זה אלו אנשים שרוצים לסכסך בתוך הליכוד ולא יילך להם".

    "במערכות הקודמות לא הצלחנו לעבור את ה 61" הסביר הנגבי, "כי היו אנשים שרצו לראות שינוי. עכשיו אחרי שהם רואים את "השינוי" והם משלמים עליו מכיסם הם יחזרו אלינו. הממשלה הזו הייתה רעה בכל התחומים, הם העבירו חוקים שהכשירו אלפי בתים של בדואים, בפזורה הבדואית. הם הבטיחו שיהיו עשר מעלות ימינה ולא הביאו בית אחד חדש בהתיישבות. הבחירות האלו יסובו על יוקר המחיה והדיור שהם נכשלו בהם" אמר הנגבי.

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות