נתניהו מגיב לדברי אמסלם: "לעולם לא נסכים לממשלה עם רע"מ"

    אבי רבינא No Comments on נתניהו מגיב לדברי אמסלם: "לעולם לא נסכים לממשלה עם רע"מ"

    נתניהו מבהיר: "רע״מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל. הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע״מ לקואליציה כלשהיא"

    ראש הממשלה לשעבר נתניהו צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו מגיב לדבריו של חה"כ דודי אמסלם, שעורר סערה לאחר שהתבטא כי אינו מתנגד לצירופה של מפלגת רע"מ לממשלת הליכוד, במקרה שבה היא לא תהווה האצבע ה-61. "נדהמתי לשמוע את הדברים שאמר דודי אמסלם שאותם אמר על דעתו בלבד, כפי שכבר קרה בעבר", מסר נתניהו.

    "רע״מ היא מפלגה אנטישמית אנטי-ציונית, תומכת טרור שמייצגת את האחים המוסלמים ששואפים להשמיד את ישראל. הליכוד בראשותי לעולם לא הסכים ולעולם לא יסכים להכניס את רע״מ לקואליציה כלשהיא", הבהיר יו"ר הליכוד.

    "ב-2019, כשהימין היה עם 60 מנדטים לאחר שליברמן ערק לשמאל, סירבתי להצעות של מנסור עבאס לתמוך בהקמת ממשלה בראשותי ולכן הלכנו לבחירות", הוסיף.

    "בניגוד ללפיד, בנט, סער, גנץ וליברמן – שיושבים עכשיו בממשלה עם תומכי טרור אלה ותמורת תמיכתם מכרו להם את המדינה – הליכוד בהנהגתי לעולם לא עשה זאת ולעולם לא יעשה זאת".

    עוד הוסיף נתניהו: "זאת מהות הבחירות הקרובות: ממשלה לאומית חזקה בראשותי או ממשלה אנטי-ציונית שתכלול את מנסור עבאס ורע״מ, אחמד טיבי והמשותפת ותהיה תלויה בהם לחלוטין".



    0 תגובות