ח"כ מיקי זוהר: "בחירות זה הדבר הנכון לישראל, צריך הכרעה"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ מיקי זוהר: "בחירות זה הדבר הנכון לישראל, צריך הכרעה"

    ח"כ מיקי זוהר ב"מהדורה המרכזית" על חוק הנאשם: "אני בספק אם הם יצליחו לחוקק את החקיקה הצפון קוריאנית הזו. זה אנטי דמוקרטי בכל קנה מידה. אם הם חלילה יצליחו אנחנו ננצח בבחירות ונבטל את החוק הזה"

    צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מיקי זוהר שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "בחירות זה הדבר הנכון לישראל, האזרחים צריכים להכריע באופן ברור בין ימין לשמאל", אומר זוהר.

    הוא התייחס למפת המפלגות המסתמנת: "ההיצע הוא נהדר, אלה מפלגות ימין אמיתיות שהוכיחו נאמנות למדינה הזו. אם נעבוד נכון ביום הבחירות ונוודא אחוזי הצבעה גבוהים אין לי ספק שבע"ה נשיג את ה-61 מנדטים".

    ביחס לחוק הנאשם, אמר זוהר: "אני בספק אם הם יצליחו לחוקק את החקיקה הצפון קוריאנית הזו. זה חוק אנטי דמוקרטי בכל קנה מידה. אם הם חלילה יצליחו – אנחנו ננצח בבחירות ונבטל את החוק הזה".

    זוהר התייחס לאפשרות לשיריונם של פורשי הקואליציה במפלגת הליכוד: "אי אפשר להתעלם מאנשים שהלכו עם האידיאולוגיה ולא מכרו את נשמתם לתנועה האיסלאמית. אני תומך בשיריונו של שיקלי אם זה יהיה אפשרי וגם לגבי סילמן – אני חושב שהיא הוכיחה אידיאולוגיה. לגבי אורבך יש מה לדון. בסוף זה שיקול של יו"ר התנועה ונפעל בהתאם להצעה שתתקבל".

    עוד אמר זוהר ביחס לבחירות: "אפשר להביא הרבה מאוד מצביעי ימין לליכוד, כי אנחנו מפלגה מאוד ריאליסטית עם עמדות ברורות. תפקידנו לא לוותר על הקולות הללו של מצביעי הימין הרך שהצביעו לימינה ותקווה חדשה. הם יכולים להצביע לליכוד. גם המצב הכלכלי הוא נתון שאפשר להביא באמצעותו הרבה מאוד מצביעים. נהיה חייבים לחוקק את פסקת ההתגברות כדי שנוכל למשול".



    0 תגובות