ח"כ סמוטריץ': "חוק הנאשם חושף את פרצופו של השמאל"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ סמוטריץ': "חוק הנאשם חושף את פרצופו של השמאל"

    יו"ר "הציונות הדתית", ח"כ בצלאל סמוטריץ ב"מהדורה המרכזית": "לא אענה לטלפון מאיילת שקד. אנשים כאלה ששיקרו והונו והפנו עורף לבוחרים, הם חסרי אחריות שצריכים לשבת בבית ולא ראויים להיות חלק מהמערכת הפוליטית. שיקלי איש ראוי מאין כמותו"

    צילום: פלאש 90
    20:34
    28.03.24
    אבי מימרן No Comments on אבי מימרן במונולוג כאוב: "מדינה קומוניסטית או מדינת היהודים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הציונות הדתית, חה"כ בצלאל סמוטריץ' מתייחס בריאיון ל"קול חי" להצעת החוק לאיסור הרכבת ממשלה על נאשם בפלילים. "זה לא יעבור, אבל זה טוב כי זה חושף שוב את הפרצוף האמיתי של השמאל בישראל שברגע אחד דורסים את עמדת הייעוץ המשפטי ושלל הגורמים שאומרים שזה חוק לא דמוקרטי בעליל. זו הזיה. זה ברור שזה חוק פרסונלי".

    "הממשלה הזו עשתה כמה וכמה חטאים. היא נולדה בחטא של שקר ורמיה ושיעבדה את המדינה לגרועים שבאויביה ואחד החטאים זה שהיא הרסה את הדמוקרטיה במינוי ראש ממשלה עם 6 מנדטים", אומר סמוטריץ' בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "זה לא מייצג את רצון העם ולא יכול לעבוד. בנט לא היה ראש ממשלה אמיתי יום אחד. צריך לחזור למשטר נורמלי שבו מפלגת השלטון מרכיבה את הקואליציה".

    הוא הוסיף: "אני אמרתי שאנחנו תלמידים טובים ולמדנו מהממשלה הזו איך למשול ואיך לקדם את מה שאנחנו רוצים ואנחנו ניישם את זה לדברים טובים".

    סמוטריץ' התייחס לאפשרויות להקמת ממשלה חלופית: "הימין הוא הרוב בכנסת ואם רק אנשים ישימו את העניינים האישיים בצד לטובת המדינה אז אפשר וצריך להקים ממשלה לאומית שתבטא את רצון הרוב בעם. אנשים שהסכימו להפר את כל ההבטחות והערכים רק בשביל הערך הגדול של למנוע בחירות חמישיות עכשיו מדהירים אותנו לבחירות רק בשביל שלא תקום ממשלה חלופית. הציבור יבוא איתם חשבון".

    "לוקחים אותנו לבחירות בתקופה קריטית. איראן שועטת לגרעין, אנחנו במשבר כלכלי אדיר. מאות אלפי בתים לא יצליחו לסגור את החודש בקרוב".

    הוא התייחס למפת המפלגות המסתמנת בבחירות: "אנחנו צריכים להעביר מסר ברור שזה לא הזמן להיות מפונקים. צריך מדיניות של אפס סיכונים בימין. אם לא נצליח אנחנו עלולים להתעורר לממשלה של לפיד עם המשותפת וזה יהיה אסון אמיתי למדינה היהודית. עלינו לחדד לציבור את הסכנה".

    ביחס לשאלה כיצד יגיב לשרה שקד אם תבקש לחבור למפלגתו, ענה סמוטריץ': "אני לא אענה לשקד בטלפון. אנשים כאלה ששיקרו והונו והפנו עורף לבוחרים – הם חסרי אחריות שצריכים לשבת בבית ולא ראויים להיות חלק מהמערכת הפוליטית".

    לעומת זאת, הדגיש: "שיקלי איש ראוי מאין כמותו והוא חייב להיות חלק מהמערכת הפוליטית. הוא הוכיח את המנהיגות שאנחנו רוצים, דרך ועמוד שדרה. אני אומר באחריות, הוא יהיה חלק מהמנהיגות של מדינת ישראל".

    לגבי אורבך, אמר סמוטריץ': "אורבך היה אמור לא לאפשר לממשלה הזו לקום. כל ההתנהלות שלו מוזרה ועצובה. מוטב מאוחר מלעולם לא. יש לו תרומה מסוימת לנפילת הממשלה, אבל הוא פספס וחבל".

    סמוטריץ' נשאל האם ימשיך את השותפות עם עוצמה יהודית: "איתמר הוא שותף, כיף לנו לעבוד ביחד והציבור אוהב את זה. עבדנו יחד בתאום וכך זה ימשך בע"ה".



    0 תגובות