ח"כ מקלב: "השבוע נעשו ניסיונות להביא את גנץ, הסיכויים קלושים"

    אייל ראובן No Comments on ח"כ מקלב: "השבוע נעשו ניסיונות להביא את גנץ, הסיכויים קלושים"

    ח"כ אורי מקלב ב"מהדורת הבוקר": "גם היום אנחנו מוכנים לממשלה שתפרוץ את המעגל שאנחנו נמצאים בו, עם אישים שהיום נמצאים בקואליציה. אנחנו חושבים שאפשר לשבת עם גנץ. בשבוע האחרון היו ניסיונות אינטנסיביים להביא אותו. הסיכויים קלושים מאוד"

    צילום: פלאש 90
    13:03
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on מסובין בבני ברק: שיחת חג עם ראשי הערים החרדיות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורי מקלב (יהדות התורה) מתייחס להצעה להורדת אחוז החסימה, בריאיון למהדורת הבוקר (רביעי) עם בצלאל קאהן ודוד חכם. "זה לא סוד שדגל התורה חשבה להגיש את הורדת אחוז החסימה, שאנחנו התנגדנו בזמנו גם להעלאתו. זה הזיק במיוחד למפלגות הימין. ליברמן שדחף לזה נכשל בתזה שלו שזה יפגע במפלגות הערביות ומה שקרה זה שהם קיבלו 15 מנדטים. אבל אני לא חושב שזה יקרה בשלב הזה כשאנחנו כבר בפיזור הכנסת".

    ביחס למפת המפלגות בגוש הימין, אמר מקלב: "אנחנו יודעים שיש שלוש מפלגות יציבות בגוש הימין -זה הליכוד, ש"ס ויהדות התורה. אף אחד עוד לא יודע איך תלך הציונות הדתית, במי יתמכו מצביעי ימינה, מה קורה עם שיקלי ועם קארה ושקד".

    מקלב העריך כי מצביעי יהדות התורה ישארו נאמנים למפלגה: "אני לא חושב שיהדות התורה נכשלה בעבודתה בכנסת הזו וגם לא בקודמות, אנחנו עושים הכל כדי להצליח ומשתמשים בכל הכלים שיש לנו למען הציבור. הקואליציה לא חשבה שהיא תעמוד מול אופוזיציה כל כך מגובשת ונחרצת".

    לדברי מקלב: "הרבה דברים נעשו בפעילות אישית אינטנסיבית של יהדות התורה וש"ס יחד מול חברי הממשלה והקואליציה. מתחו עלינו ביקורת על המפגשים עם חברי הממשלה, אבל זה אף פעם לא היה בשביל שיתוף פעולה".

    הוא התייחס לשאלה האם יעמדו מאחורי נתניהו והליכוד בכל מחיר, גם במצב של תיקו פעם נוספת: "היום זה ברור שנעשה הכל כדי שתקום ממשלת ימין. גם היום אנחנו מוכנים לממשלה שתפרוץ את המעגל שאנחנו נמצאים בו, עם אישים שהיום נמצאים בקואליציה. אנחנו חושבים שאפשר לשבת עם גנץ. בשבוע האחרון היו ניסיונות אינטנסיביים להביא אותו. הסיכויים קלושים מאוד".



    0 תגובות