המשקפיים מחליקים? יש פתרון!

    עפר גדנקן No Comments on המשקפיים מחליקים? יש פתרון!

    הקיץ מגיע ועימו הזיעה שניגרת ועלולה לגרום לתחושה לא נעימה ולהחלקת המשקפיים. ברשת עינית, רשת האופטיקה המובילה, מגוון פתרונות ראייה לכל עת בהתאמה אישית.

    10:35
    19.04.24
    הרב אפרים אפשטיין No Comments on חג הפסח: עניין של תודעה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת הקיץ הגיעה ועמה החום הלוהט וזיעה שניגרת. מעבר לתחושת האי-נעימות הנלווית לכך, גם מרכיבי המשקפיים עלולים לחוות אי נעימות משלהם עם החלקה של המשקפיים ואף אדים שמצטברים על הזגוגיות במעבר ממזגן לאוויר החם והלח שבחוץ.

    בדיוק לשם כך בעינית, רשת האופטיקה המובילה, מגוון רחב של פתרונות ראייה מתקדמים לכל עת בהתאמה אישית על ידי אנשי מקצוע מנוסים. בכל אחד מסניפי הרשת ניתן לבצע בדיקות תקופתיות על ידי צוות אופטומטריסטים מנוסים שעושים את השימוש באמצעים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר, וכך גם לרכוש עדשות מגע מסוגים שונים של מיטב המותגים המובילים בתחום. העדשות יכולות להוות תחליף נהדר למשקפיים בעונת הקיץ החמה.

    כמו כן, למי שבכל זאת מעדיף משקפיים גם בקיץ, ניתן להתחדש ממבחר המותגים המובילים בעולם האופנה בכל אחד מהסניפים הפזורים ברחבי הארץ. הצוות בסניפים יעניק לכם שירות מצוין משלב האבחון ועד להתאמה הסופית של המסגרת בהתאם לדרישות והצרכים האישיים שלכם. הוא גם יוודא כי המסגרת מתאימה ו"יושבת" היטב על הפנים כדי למנוע החלקה גם במקרים של הזעה.

    סניפי עינית פזורים בריכוזים החרדיים הבולטים ברחבי הארץ: ירושלים: חנות הדגל ברח' ישעיהו 1, וקניון רב שפע, רח' שמגר 16; בני ברק: 'עינית' ו'עינית ג'וניור' במרכז רייסדור, רח' הרב לנדא 4; אלעד: מרכז 'רימון' רח' בן שטח 10; בית שמש: חדש קניון לב הרמה רח' נהר הירדן וברח' נחל זוהר 4; ביתר עילית: רח' הר"ן 9 ז'.



    0 תגובות