ינון אזולאי: "ניר אורבך מבין את המצב, יש לו יראת שמים"

    אסתי פלד No Comments on ינון אזולאי: "ניר אורבך מבין את המצב, יש לו יראת שמים"

    ח"כ ינון אזולאי במהדורה המרכזית: "כרגע הכל עומד על ניר אורבך. אני חושב שהוא מבין שהמצב לא טוב. אני חייב לומר שיש לו יראת שמים. הוא מבין שהיהדות נהרסת והוא לא רוצה להיות המסמר האחרון בארון הקבורה של הדת בישראל. יש לו ערכים"

    צילום: פלאש90
    9:53
    16.04.24
    חדשות קול חי No Comments on איראן מאיימת: "תגובה מינימלית תיענה בתגובה מסיבית" | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ינון אזולאי שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס תחילה להצעת החוק לביטול רפורמת הסלולר. "אנחנו נצטרך את האצבעות בוועדת הכלכלה שכרגע איננו חברים בה. אם אורבך יהיה איתנו עם ועדת הכנסת אז שם נצלח, אבל השאלה מה קורה בוועדת הכלכלה. זה יגיע לשם. הכל ישקל באותו הרגע אבל כרגע זה מעל הכל, נושא הטלפונים הכשרים הוא אחד הנושאים הבוערים ביותר".

    ביחס להצלחת הצעת החוק אתמול במליאה, אמר אזולאי: "באו אלי אתמול גם ח"כים ערבים וגם יהודים ואמרו לי 'יש אלוקים'. זו הייתה סיעתא דשמיא ענקית בהצבעה אתמול".

    לדבריו "כרגע הכל עומד על ניר אורבך. אני חושב שהוא מבין שהמצב לא טוב. אני חייב לומר שיש לו יראת שמים. הוא מבין שהיהדות נהרסת והוא לא רוצה להיות המסמר האחרון בארון הקבורה של הדת בישראל. יש לו ערכים".

    אזולאי הוסיף: "הדברים היחידים שמסכימים עליהם בממשלה הזו – אלה חוקים נגד הדת. יש קרוב ל-90 חוקים ממשלתיים שממתינים במזכירות הכנסת כי הקואליציה לא מתפקדת. הם מבינים שזה נגמר אבל מנסים לתת מכות חשמל אחרונות. אני מעריך ומשער שקודם כל תהיה קריאה טרומית על החוק לפיזור הכנסת. אם נגיע לבחירות אני מקווה ומאמין שלא נפסיד".



    0 תגובות