ח"כ פינדרוס: "אנחנו מתואמים עם 'אגודה', הכל ספקולציות"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ פינדרוס: "אנחנו מתואמים עם 'אגודה', הכל ספקולציות"

    ח"כ יצחק פינדרוס במהדורה המרכזית: "אני לא חושב שמחוייב המציאות שנלך לבחירות, אני עדיין מאמין שיש סיכוי להקמת ממשלה אחרת בכנסת הזו. יכולות להיות הרבה סיטואציות. חסרים היום שבעה קולות. זה לא מופקע"

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יצחק פינדרוס שוחח הערב (חמישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחס להצעת החוק שהגיש ח"כ גפני להורדת אחוז החסימה ולפרסומים על כוונה לריצה נפרדת של דגל התורה. "אני חושב שזו סערה בכוס מים. דגל התורה הניחה הצעת חוק שמטרתה הוא הצלת גוש הימין ולא שום דבר אחר והכל ספקולציות. אנחנו עובדים בתיאום מלא עם אגודת ישראל", אמר פינדרוס. "הסיכון הכי גדול לגוש הימין הוא קולות שהלכו לטמיון, כמו שקרה בפעמים האחרונות".

    ביחס להצעת החוק לביטול רפורמת הסלולר, אמר פינדרוס: "יו"ר ועדת הכנסת כרגע לא נמצא בקואליציה וזה משמעותי ויש לו אפשרות לסייע בעניין הזה. אנחנו מקווים שגם הדבר הזה יוביל לכך שנוכל להתמודד עם הדבר הזה. אנחנו נערכים בכמה כיוונים".

    הוא הבהיר "הכנסת לא מתפזרת בשבוע הבא גם אם החוק לפיזור הכנסת עובר בקריאה טרומית".

    לדבריו "אני לא חושב שמחוייב המציאות שנלך לבחירות, אני עדיין מאמין שיש סיכוי להקמת ממשלה אחרת בכנסת הזו. יכולות להיות הרבה סיטואציות. חסרים היום שבעה קולות. זה לא מופקע. אני מאמין שברגע שיעבור החוק לפיזור הכנסת יפתחו משאים ומתנים. עדיף ממשלה בכנסת הזו, אלא אם אין ברירה".

    פינדרוס התייחס לאפשרות של זליגת קולות חרדיים למפלגות אחרות: "אני לא מאמין שתהיה זליגת קולות. החשש הזה עולה בכל מערכת בחירות ובסופו של דבר 95% מהקולות החרדיים הולכים למפלגות החרדיות. הציבור החרדי יודע מי מגן עליו".

    ברקע הפרסומים על על פגישת ח"כ גפני וניר אורבך, תקף פינדרוס: "מצחיק אותי שכל שיחת מסדרון הופכת לכותרת. אני נפגשתי אתמול עם לפיד וביקשתי ממנו משהו עבור איזה יהודי במשרד החוץ. אני נעלב שזה לא הפך לכותרת ראשית.

    "אני מתפלא על אנשי תקשורת רציניים שנופלים בדבר הזה. זה מגוחך שאדם נכנס ליומולדת להגיד מזל טוב ועושים מזה כותרות. זה נעשה מאינטרסים צרים וזה בלתי נסלח. אין שר בממשלה הזו שלא דיברתי איתו בשנה האחרונה", הוסיף.

    עוד אמר פינדרוס בריאיון: "אנחנו הולכים עם הימין ללא קשר למי שנמצא שם, אנחנו עושים הכל למען הציבור החרדי כל הזמן. פגישה, ולא משנה עם מי – לא הופכת לברית פוליטית".



    0 תגובות