"חובה להצביע לו" חבר הפרלמנט הצרפתי ביקר אצל הגר"ד לנדו

    נתי קאליש No Comments on "חובה להצביע לו" חבר הפרלמנט הצרפתי ביקר אצל הגר"ד לנדו

    לקראת הבחירות לפרלמנט בצרפת שיתקיימו בכ' סיוון, עלה חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב למעונו של מרן הגר"ד לנדו שליט"א לקבל את ברכתו | "חובה מוטלת על כל מי שבבעלותו זכות בחירה להצביע למר מאיר חביב" אמר מרן בסיום הביקור | גלריה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הבחירות לפרלמנט בצרפת, עלה בשבוע שעבר חבר הפרלמנט הצרפתי מאיר חביב למעונו של מרן גאון ישראל. חבר הפרלמנט ציין בפני מרן את עמדותיו למען שיגשוגה ופריחתה של הקהילה היהודית בצרפת. מרן בירכו שיצליח בכל מעשה ידיו למען הקהילה היהודית. כמו"כ מרן אף שמע ממנו כי בין חברי הפרלמנט נמצאים אנטישמים שמטרתם להוקיע את הדת היהודית ובירכו שיצליח במלחמה נגדם ויצליח בתורה ויראת שמים.

    חביב הסביר למרן כי "השנה הבחירות יהיו יותר קשות ויותר מלחיצות. המועמד הנגדי הוא אנטישמי גדול מאד וע"כ אאלץ להיאבק עמו בכל הכח", מרן ששמע את הדברים קבע נחרצות כי, "חובה להצביע למר מאיר חביב כל מי שבבעלותו זכות הצבעה". מרן הוסיף עוד בפני חביב בגודל מעלת תפקידו כחבר פרלמנט תוך שפנה אליו ואמר, "הח"ח העריך מאד את תפקיד זה"  ולנוכח השתעות הנוכחים ציין מרן, "באחת מאגרותיו ששלח לר' מאיר שפירא מלובלין ציין באחד התארים את התואר 'ציר הסיים הפולני'", חביב ששמע את הדברים נהנה והודה למרן על תמיכתו החורצת במועמדו בתפקיד חבר הפרלמנט.

    הרב ישראל פרידמן שהגיע גם הוא למעונו של מרן עם חבר הפרלמנט ציין בפני מרן כי, "יש שם בפרלמנט המון אנטישמים רשעים שרוצים לעקור את הדת היהודית מקרב צרפת, צריך ברכה שיכרתו כל הרשעים האלו". מרן הגיב ואמר: "בעז"ה כל האויבים ינוסו מפניך, ושיראה הצלחה מרובה בבחירות".

    בתום השיחה הביא חביב בפני מרן את שמות בני משפחתו לברכה כל אחד באשר הוא, ומרן בירכם בחום באומרו, "יזכו כולם לשפע ברכה והצלחה בכל מילי דמיטב", חתם מרן את דבריו.

     

     



    0 תגובות