בהשקעה של מיליונים: שופצו הכבישים בשכונת רוממה בי-ם

    נתי קאליש 1 Comment on בהשקעה של מיליונים: שופצו הכבישים בשכונת רוממה בי-ם

    לאחר שנוצרו פגמים וסדקים בכבישים בשכונת רוממה בירושלים, ירד רה"ע משה ליאון לבדוק את תלונות התושבים והורה מיד על עבודות קרצוף וריבוד שהסתיימו במהירות לרווחת התושבים | כך נראים הכבישים החדשים בשכונה

    16:24
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on תעלומה: מי פרץ לדף הבית של להיטי אברהם פריד?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהתקבלו תלונות מצד תושבים המתגוררים ברחובות סורוצקין ופנים מאירות על סדקים ופגמים שנוצרו בכבישים, הורה ראש העיר משה ליאון לחברת 'מוריה' לבצע עבודות קרצוף וריבוד במספר כבישים בשכונת רוממה בירושלים.

    ראש העיר ירד לשכונה ובדק מקרוב את התלונות. לאחר סיור קצר ברחובות השכונה, במהלכו הבחין כי אכן נוצרו סדקים ופגמים במספר מוקדים, ליאון הורה מיד על תיקון הפגמים כדי למנוע סכנה לתושבי השכונה, בעלות של מיליוני שקלים.

    בחברת 'מוריה' נגשו לעבודות במהירות ותוך זמן קצר השלימו את המלאכה ותיקנו את כל הפגמים, שנוצרו כתוצאה מספיגת העומס של אלפי כלי רכב העוברים בשכונה מדי יום.

    ראש העיר ליאון: "מיד עם קבלת התלונות מצד התושבים ירדתי לשכונה כדי לבדוק את מצב הכבישים ואכן הבחנתי בפגמים שנוצרו. לא חסכנו בהוצאות והוריתי מיד לחברת 'מוריה' להסיר את הפגמים במהירות, לרווחת התושבים, בסכום של מיליוני ש"ח. כראש עיר חשוב לי מאוד שהנסיעה בכבישי העיר תהיה בטיחותית ונוחה ושחלילה לא יהיו מכשולים שעלולים להביא לסכנת נפשות".

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מיד ח ח ח ח אחרי שנים של סבל