תחת קורת גג אחת: שלוחי חב"ד בישראל בכינוס מיוחד | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on תחת קורת גג אחת: שלוחי חב"ד בישראל בכינוס מיוחד | תיעוד

    סקרים, הרצאות, סדנאות, שיעורים והתוועדויות: כך נראה כינוס שלוחי חב"ד הפועלים בישראל הנערך בימים אלה במלון ניר עציון בצפון | גלריה

    צילום: מענדי קורנט

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלה מתכנסים מאות שלוחי חב"ד הפועלים בארץ ישראל במלון ניר עציון שבצפון. מטרתו של הכינוס, המאורגן מידי שנה על ידי צעירי חב"ד, לגבש את שלוחי הרבי מליובאוויטש לשלושה ימי התעלות מרוממים, ולהעניק להם את מגוון הכלים להמשך עבודת השליחות, וזאת באמצעות סדנאות מקצועיות, הרצאות, והתוועדויות חסידיות עם טובי הרבנים והמשפיעים.

    במהלך ימי הכינוס, נערכים מושבים ופאנלים עם שלוחים מכל רחבי הארץ, במגוון תחומים, שמעניקים לאחיהם את הכלים הטובים ביותר להרחבת השליחות, כפי שהועיד המשלח הרבי מליובאוויטש זצוק"ל.

    הכינוס נערך תחת הכותרת "התקשרות", ובמהלך הכינוס יינתן דגש מרכזי להחדרת מסרי השליחות של הרבי זי"ע ולזכות המיוחדת של צבא שלוחי הקודש להימנות על לגיונו של מלך, בהפצת תורה וחסידות לאחינו בני ישראל בכל מקומות מושבותיהם, לצד הפעלת מערך של חסד וסיוע לכל יהודי.

    כחלק מהמאמצים של צעירי חב"ד להרחיב את מפעל השליחות בארץ הקודש ולעבות את מרחב הפעילות, ייחשף בכינוס סקר מיוחד הקשור בעבודת השליחות. "נעשתה מלאכת מחשבה לנצל כל רגע בכינוס", אומר יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב, "הכינוס מהווה עבור השלוחים מטען רב-עוצמה שמחיה מחדש את ההתלהבות במשימת השליחות שהטיל עלינו הרבי".

    מושב ייחודי נוסף ייערך תחת הכותרת "שו"ת בהלכה – שאלות אקטואליות ומעשיות בחיי השליחות". לצד כלל המושבים החסידיים, כאמור, יתקיימו גם הרצאות מיוחדות, ובהם יועצים מומחים במגוון תחומים יעניקו לשלוחים טיפים מקצועיים.

     



    0 תגובות