בנט נחת באבו דאבי וייפגש עם נשיא איחוד האמירויות

    איתי גדסי No Comments on בנט נחת באבו דאבי וייפגש עם נשיא איחוד האמירויות

    ראש הממשלה נפתלי בנט נחת לפני זמן קצר באבו דאבי וייפגש היום עם נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד | בנט: "היום נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים"

    צילום: קובי גדעון/ לע"מ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהזמנת נשיא איחוד האמירויות, שייח' מוחמד בן זאיד, המריא הבוקר (ה'), ראש הממשלה, נפתלי בנט, לביקור בזק במדינה. ראש הממשלה התקבל לפני זמן קצר במשמר כבוד ע"י שר החוץ של איחוד האמירויות, שייח' עבדאללה בן זאיד. בהמשך היום ייפגש רה"מ עם השייח' מוחמד בן זאיד בארבע עיניים בארמונו הפרטי והשניים יקיימו פגישת עבודה מורחבת בהשתתפות צוותיהם.

    המנהיגים ישוחחו על שורת נושאים אזוריים. זוהי פגישתם השלישית בחודשים האחרונים, לאחר שנפגשו בחודש דצמבר אשתקד באבו דאבי ובחודש מרץ האחרון במצרים.

    טרם המראתו אמר בנט: "אני נוסע עכשיו לאיחוד האמירויות. אביע בפני משפחתה מלוכה את תנחומיי ואת תנחומי העם בישראל על פטירתו של הנשיא, השייח' ח'ליפה בן זאיד, שסייע לסלול את הדרך לשותפות בין ישראל לאמירויות – אותה שותפות שאנו מחזקים היום".

    "אני אפגוש את הנשיא, השייח' מוחמד בן זאיד, איש חזון, מנהיג אמיץ. היום אנחנו נבנה ביחד קומה נוספת בקשר המיוחד שנרקם בין שתי המדינות למען צמיחה וביטחון של שני העמים" הוסיף בנט.

    הוא התייחס גם לגרעין האיראני ואמר: "אני מברך את הסוכנות הבינלאומית לאנרגיה אטומית על ההחלטה אתמול של מועצת הנגידים, החלטה שאומרת בצורה ברורה שאיראן ממשיכה לשחק משחקים, איראן ממשיכה להסתתר ולהחביא".

    "אנחנו רואים בהחלטה הזאת מצד אחד את השקרים ואת הצביעות של איראן בהקשר הגרעין ובכלל, ומצד שני אנחנו רואים פה עמידה נכונה של מדינות העולם בהבחנה בין טוב לרע, כשהם אומרים בצורה ברורה: איראן מסתירה את הדברים. אנחנו לא נרפה בעניין הזה" דברי בנט.

     



    0 תגובות