הרב אברהם זייבלד מ"לב לאחים": "הצליח לגעת באלפים אבל לא עשה עסק"

    אסתי פלד No Comments on הרב אברהם זייבלד מ"לב לאחים": "הצליח לגעת באלפים אבל לא עשה עסק"

    הרב אברהם זייבלד מ"לב לאחים" לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "היינו יחד 32 שנה, כשלב לאחים הוקם הוא אמר בלי החיבור של התורה החיבור לא יהיה קיים" | "בתקופה האחרונה הוא למד הכל מהזיכרון. הוא ברח מאור הזרקורים, וזה לא שהוא לא היה יודע לדבר, אבל הוא ברח מהכבוד ולמד כל היום תורה"

    צילום: לב לאחים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אברהם זייבלד מארגון "לב לאחים" לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "היינו יחד 32 שנה, כשלב לאחים הוקם הוא אמר בלי החיבור של התורה החיבור לא יהיה קיים. נסענו בכל הארץ לפעמים כמה הרצאות ביום, אבל הוא אמר חייבים שיעור זה הבסיס. וזה קיים כבר 32 שנה".

    פגשתי אנשים בהלוויה, שהמפגש הראשון שלהם היה שהן היו חילוניים, היום הם חרדים גמורים ואמרים שהחיים שלהם השתנו. מדובר באלפים שהוא הצליח לגעת בהם בצניעות, הוא לא עשה עסק משום דבר. האבידה היא גדולה מאוד, הוא השאיר חלל גדול, איך מישהו אמר קודם הוא היה רבי עקיבא של הדור הזה, בגיל 40 הוא חזר בתשובה… אמרתי ואני אומר כל הזמן, הייתה לו פינה חמה בלב אליך (אבי מימרן. א"פ) היו לו בקשות להתראיין בכל גופי התקשורת, אבל כשזה היה נוגע אליך הוא היה אומר יש כאן איש אמת"

    "הוא היה תלמיד חכם עצום. בתקופה האחרונה הוא לא היה יכול לקרוא טוב, הוא למד הכל מהזיכרון. הוא ברח מאור הזרקורים, וזה לא שהוא לא היה יודע לדבר, אבל הוא ברח מהכבוד ולמד כל היום תורה. היינו מדברים על "לב לאחים", מיד כשסיימנו הוא היה פותח את הגמרא ללמוד עוד ועוד. עוד נקודה שאני רוצה להעלות כשהיינו מגיעים אליו להתפלל על חולה או חולה, הוא לא היה מכיר אבל הוא היה בוכה במי שבירך והיה מתרגש על כל אחד כאילו הוא קרוב משפחתו"



    0 תגובות