ח"כ יעקב מרגי: "לא מודאג מזליגת מצביעים לבן גביר"

    נתי קאליש No Comments on ח"כ יעקב מרגי: "לא מודאג מזליגת מצביעים לבן גביר"

    חבר הכנסת יעקב מרגי מש"ס התראיין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" ושוחח איתו על מגוון נושאים העומדים על הפרק | מרגי התייחס לחשש מזליגת מצביעים חרדים לבן גביר ואמר: "אני לא רואה את הדור הצעיר שהתחנך בישיבות הולך לבן גביר"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בפתח הריאיון התייחס מרגי להתנהלות הכושלת של הממשלה בנושא הכלכלי: "הממשלה עשתה את כל הצעדים להרוס את הכלכלה. הם לא עושים שום צעדי ריסון לעליות המחירים. ליברמן מתנהג כמו פריץ. אני משוחח עם בכירים במגזר העסקי והם בחרדות".

    "מה שהם מתפארים שהמשק חזק" המשיך מרגי: "זה על אדי הדלק של שני העשורים האחרונים. הכלכלה הישראלית נמצאת בחוסר וודאות מוחלט. ליברמן לוקח מאוכלוסיה חלשה עם מתווה התחבורה כדי לממן אוכלוסיות עשירות, אנחנו לא ניתן לזה לקרות. אני לא רואה את הציבור יושב בשקט מול הגזירות שלו".

    לגבי הנטייה ללאומניות הרווחת במגזר החרדי אמר מרגי: "אני לא רואה את הדור הצעיר שהתחנך בישיבות הולך לבן גביר. תורת ישראל חשובה לנו יותר מהלאומניות. הדבר החשוב אצלנו זה התורה. אני לא נבהל מההליכה אחרי בן גביר. למרות שיש בציבור יותר שיח בנושא אני לא חושב שזה יתורגם למנדטים" אמר מרגי.

    לגבי אמירתו של הרב מאזוז אמש שהשווה בין שרי הממשלה לנאצים אמר מרגי: "מנהיגי הדור עוברים שנה של צער עצום שהם רואים איך המדינה מטשטשת את הסממנים היהודים. חוץ מזה שאנני ראוי לכך, אני לא יכול לשפוט את הדברים שהם אומרים בכאב. זו שעת חירום ובשעת חירום יש אמירות קשות. הם מרגישים שמד" אמר מרגי.

    "אנחנו נאכלים מבפנים" הוסיף מרגי,"רואים את שונאי ישראל נהיים למנהיגים. מקבלים מה שהם רוצים, זה קורע את הלב. הציבור שלנו אוהב את נתניהו כי הוא לא פגע בעולם התורה. הציבור אוהב את העממיות שלו. בגלל שהוא לא פוגע בזהות היהודית" הסביר מרגי:

    האזינו לריאיון המלא:

     



    0 תגובות