ראש העיר ירושלים: "ירושלים תהיה הראשונה לצאת מהפקקים"

    אייל ראובן No Comments on ראש העיר ירושלים: "ירושלים תהיה הראשונה לצאת מהפקקים"

    ראש עיריית ירושלים, משה ליאון ב"מהדורת הבוקר": "המתח בן החרדים לחילונים ירד בעיר כמעט לאפס. אני עושה מאמצים עם חברי הנהלת העיר למצוא פתרונות לצרכי הציבור החרדי בעיר. אי אפשר לפתור הכל בבת אחת"

    צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום ירושלים: ראש העיר ירושלים, משה ליאון שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון) והתייחס תחילה לנושא הפקקים: "כשאתה מנסה לפתור את הפקקים, בדרך אתה גם יוצר כמה פקקים. אבל אין ספק שברגע שהרכבת הקלה תגיע למקומות נוספים הפקקים האלה יסתיימו. אנחנו מתקדמים מאוד ואנחנו בע"ה נהיה הראשונים לצאת מהפקקים".

    לדבריו "אנחנו רואים ניצני מהפכה אמיתית בעיר. אנחנו פועלים בשלוש גזרות: 1. בניית יחידות דיור לכל האוכלוסיות – סיימנו את 2021 עם 5,400 התחלות בנייה, את 2022 נסיים ב-6 אלף. פי שלוש בנייה מאשר היה בעשרים שנה האחרונות".

    הוא המשיך: "2. אנחנו בונים מאות אלפים מטרים של תעסוקה, וכמובן 3. המהפכה בתחבורה – שכללנו אותה וכל יום קווים נוספים וגם הרכבת הקלה. תוך פחות תשעה חודשים נסיים את הרכבת להדסה עין כרם ולנווה יעקב ושנה בערך לאחר מכן נסיים גם את הקו הנוכחי. ירושלים תהיה אחרת מהיום מבחינת תשתיות, תעסוקה ומגורים".

    ליאון הדגיש: "המטרה שלי היא שכל האוכלוסיות כאן בירושלים יוכלו לחיות זה לצד זה ולא זה על חשבון זה. אנחנו נמשיך להשלים את כל מה שחסר וגורם למתח בין הצדדים. המתח בין החרדים לחילונים ירד משמעותית ואני מאמין שבשנתיים הקרובות זה ירד לאפס".



    0 תגובות