ח"כ ישראל כ"ץ: "הברית בין הליכוד לחרדים לא תיפסק"

    אייל ראובן 2 Comment on ח"כ ישראל כ"ץ: "הברית בין הליכוד לחרדים לא תיפסק"

    חה"כ ישראל כץ ב"מהדורת הבוקר": "הגיע הזמן להשיב את ההרתעה הישראלית. הממשלה צריכה להודיע כבר מעכשיו, שאם סינואר ודף ירו טילים על ישראל ביום ירושלים, נחזור לסיכולים הממוקדים. חייבת להיות משוואה ברורה"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל כץ שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "בזמן ממשלות הליכוד היה את העשור הביטחוני הטוב ביותר", התגאה כ"ץ.

    לדבריו "חל שינוי גדול במצב מאז שומר החומות כאשר סינואר ודף יצרו משוואה חדשה מבחינתם שהם קובעים מה ישראל תעשה או לא בירושלים. הם הלהיטו את ישראל עם המהומות בערים המעורבות. אנחנו לא יכולים שהגורמים הקיצוניים יכתיבו לנו מה יקרה בירושלים. מצעד הדגלים צריך לצעוד. אנחנו גם נצטרף ונניף בגאון את דגל ישראל כי אף אחד לא יכתיב לנו מה לעשות בירושלים".

    עוד הוסיף כץ: "הגיע הזמן להשיב את ההרתעה. הממשלה צריכה להודיע כבר מעכשיו שאם סינואר ודף ירו טילים על ישראל ביום ירושלים נחזור לסיכולים הממוקדים. חייבת להיות משוואה ברורה".

    כץ תקף: "הממשלה הזו מתנדנדת כמו לולב. יש כניעה רצופה לכיוון אחד. אני פניתי לסטודנטים הערבים שצעדו עם דגלי אש"ף והזהרתי אותם שיזכרו את 48 ומה קרה כשאבותיהם ניסו לסלק מפה את היהודים – איך זה נגמר עבורם. הזהרתי אותם לא למתוח את החבל. עודה קם אחרי יומיים בכנסת ואמר תלכו לכל הרוחות, אנחנו נשלוט כאן. חבר כנסת מאיים לגרש מכאן את כל היהודים ואף אחד לא עושה דבר. הפעם אעתור לפסול אותו. הוא גם קרא למוסלמים לא לשרת בכוחות הביטחון. האיש הזה מורד".

    הוא התייחס לשרידותה של הממשלה: "היא שורדת באופן טכני, אבל לא ברמה הציבורית. רוב הציבור רוצה לסיים אותה ולדעתי בסופו של דבר עוד חברי כנסת ומפלגות יבינו את זה ויחול השינוי".

    "לפיד הבין שיש לו את האישור לעשות כל מעשה שחיתות כדי לקיים את הממשלה וראינו מהחוק הנורבגי ועד המינוי המוזר של זועבי בשנחאי… הדברים האלה לא יכולים להמשיך לתמיד. הוא משלם כל מחיר, התקשורת שותקת והמערכת המשפטית נאלמת דום. ליברמן גם נערך לבחירות, הוא שוב מלבה שנאה נגד החרדים כדי לקבל את התמיכה של אותם מצביעים".

    כץ התחייב: "הברית בין הליכוד לחרדים שחידשנו ב-2015 לא תיפסק. זו ברית טבעית. אין ברית אחרת. יש לה רוב בציבור וחייבים לשמר אותה".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אבל יכול להיות שגפני השמאלני יפסיק אותה

    2. 1

      גפני קצת איבד כיוון, לא שמאלני