האדמו"ר מקאליב העתיר בתפילה בקברי צדיקים באירופה | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר מקאליב העתיר בתפילה בקברי צדיקים באירופה | תיעוד

    תיעוד מסעו של כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א לקבריהם של גדולי החסידות בהונגריה ובפולין | גלריה

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כ"ק האדמו"ר מקאליב שליט"א, יצא למסע קצר של תפילות והתעוררות בקבריהם של גדולי הצדיקים בהונגריה ובפולין. המסע החל בערש חסידות קאליב, במקום שבו נוסדה השלשלת החסידות בעירייה קאליב שבהונגריה.

    במהלך התפילה באוהל של אדמו"רי קאליב, העתיר כ"ק האדמו"ר על כלל חסידי ואוהדי בית קאליב. לאחר התפילה המשיך המסע אל ציונו של מחולל הישועות ר' ישעיה מקרעסטיר שם התקיימה תפילה לישועת הכלל והפרט.

    לאחר התפילה המשיך המסע לעיירה רימינוב שם טמונים הרה״ק רבי מנחם מנדל מרימנוב זיע״א ומשמשו הרה״ק רבי צבי הירש מרימנוב זיע״א. שם הדליקו המשתתפים נר לעילוי נשמתו שהבטיח שמי שידליק נר לעילוי נשמתו, מובטח לו שאין תפילתו חוזרת ריקם.

    בעוד הנר דולק העתירו המשתתפים בתפילה ובבקשת רחמים גדולים למען כמה וכמה חולים שביקשו שכ"ק האדמו"ר מקאליב יעתיר עבורם בקברות הצדיקים. עם סיום התפילה ברימינוב נסעו המשתתפים לעיירה דינוב לפקוד את ציון הרה״ק הבני יששכר מדינוב זיע״א.

    השגחה פרטית מיוחדת נתגלתה במהלך הביקור בבית החיים בדינוב כשמהלך התפילה בציון בדינוב הבחין כ"ק האדמו"ר באוהל סמוך ושלח את המשמשים לראות מי טמון שם וגילו שם את ציונו של הרה״ק רבי יהושע מדינוב זיע״א שהיה ידוע כצדיק נשגב וזכה לגילוי אליהו. התברר שאותו היום הוא יום ההילולא של הצדיק. המשתתפים הדליקו נרות לעילוי נשמתו הטהורה ונשאו תפילה.

    המסע הסתיים בציון הקדוש של בעל ה״נועם אלימלך״ זיע״א. לאחר אמירת תהילים בבכייה ובהתרגשות גדולה, ערך כ"ק האדמו"ר שולחן לחיים טיש בבית הכנסת אורחים. ברגשות של התרוממות רוח גדולה, שבו המשתתפים לארץ.

     



    0 תגובות