השגריר באו"ם גלעד ארדן: "אני מוביל מערך הסברתי במאמץ משולב"

    אסתי פלד No Comments on השגריר באו"ם גלעד ארדן: "אני מוביל מערך הסברתי במאמץ משולב"

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן: "כמי ששירת עשור בממשלת ישראל אני יודע שיש קונצנזוס לגבי העובדה שהסכם הגרעין רק יעזור לאיראן להגיע לפצצה גרעינית" | "אני מוביל מערכה הסברתית, אבל זה מאמץ משולב של משרד החוץ, של שגרירים בכל העולם במטרה לשחוק את ההתנגדות באו'ם"

    צילום: פלאש 90
    19:23
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on גלנט: "האיראנים נכשלו במתקפה ויכשלו בהרתעה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן מספר על פרויקט הבאת שגרירי או"ם לישראל אותה הוא מוביל: "אנחנו רוצים להראות את תרומתה של ישראל בעולם במים ועוד. יחד עם זאת אני מראה להם את הקשר בין העם היהודי לירושלים, מראה להם את מנהרות הטרור של חיזבאללה וחמאס בסוף הם חוזרים הביתה וזה עושה הבדל שאתה מתנתק מהסביבה שלך ובמשך שבוע שלם אתה לומד".

    "חלק מהשגרירים שהגיעו, בהחלט שינו עמדות וזה לאט לאט שוחק את הרוב נגד ישראל באו"ם. יש לנו תורמים שמסייעים לממן את זה ברוך ה'. בדיוק עכשיו יצאתי מארוחת ערב בו הרצה חברי, ערבי ישראלי יוסף חדאד שהסביר על הזכויות השוות של ערבים בישראל בניגוד למה שהם שומעים באמצעי התקשורת" סיפר השגריר ארדן על פעילותו.

    לגבי איראן אמר השגריר: "אמירה חשובה שמצטרפת להחלטה חשובה של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שהחליט להשאיר את איראן ברשימת ארגוני הטרור – זה שרוב מאלי מבין שאיראן גוררת רגליים כדי להספיק ליצור חומר נפץ גרעיני, מאלי אמר שארה"ב תשקול עוד סנקציות, אנחנו חושבים שסנקציות כלכליות לא יספיקו. הם צריכים להבין שיש להם איום על המשטר"

    "מדינת ישראל היא מדינה דמוקרטית, יש גם קצינים בכירים בצה"ל שחושבים בעד הסכם הגרעין. אבל כמי ששירת עשור בממשלת ישראל אני יודע שיש קונצנזוס לגבי העובדה שהסכם הגרעין רק יעזור לאיראן להגיע לפצצה גרעינית. האיראנים מנהלים טקטיקה מתוחכמת, גוררים רגליים ובינתיים משיגים יכולות שאחר כך לא יוכלו להתעלם מהם, הם מנסים עד ההסכם להשיג נכסים, כמו הוצאת "משמרות המהפכה" מרשימת ארגוני הטרור".

    "אני מוביל מערכה הסברתית, אבל זה מאמץ משולב של משרד החוץ, של שגרירים בכל העולם במטרה לשחוק את ההתנגדות באו"ם – יש הרבה סוגים של פעילויות אני אופטימי. ראינו בוועידת דרבן הידועה לשמצה, בפעם האחרונה יותר משליש מהמדינות החרימו אותה וזה דבר שלא ראינו" סיכם ארדן בסיפוק את פעילותו בזירה הבינלאומית.



    0 תגובות