מזל טוב! סדרת מזרנים חדשה בעמינח – מחירים אטרקטיביים למתחתנים

    עפר גדנקן No Comments on מזל טוב! סדרת מזרנים חדשה בעמינח – מחירים אטרקטיביים למתחתנים
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקופת ספירת העומר מתאפיינת ברכישות נדוניה לקראת עונת החתונות שתחל בל"ג בעומר. רכישת מזרנים עבור הזוג הצעיר היא אחת ההחלטות החשובות שלכם שתשפיע עליהם לעשר השנים הבאות. הבחירה במוצר הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל בין שינה איכותית וטובה, שאחריה יקומו בבוקר בני הזוג הצעיר שנישאו זה עתה, רעננים ומלאי מרץ, לבין שינה נוראית שכל הלילה מתהפכים בה מצד לצד.

    לא סתם מהווה בחירת מזרן עניין משמעותי. שלא כמו מוצרי חשמל למיניהם, למזרן יש קשר ישיר גם לאיכות החיים שלנו וגם לבריאות. השאיפה של כל הורה היא לאפשר לבן או לבת המתחתנים שלו, את המזרן האיכותי ביותר, כאשר מדובר על מזרן שאמור לשרת אותנו לפחות כעשור, לתמוך ביציבה שלנו, למתן את הסכנה מפני כאבי גב ושקיעת הגוף במהלך הלילה. האחריות היא גדולה ויש לתת על כך את הדעת. ישנם הורים שמעדיפים לקצץ במקומות מסוימים, אך לא יתפשרו על טיב המזרן – ובצדק.

    את המזרנים של חברת עמינח מכירים ההורים היטב ועל פי רוב גם ההורים שלהם זוכרים אותם לטובה, משום שחברת 'עמינח', הוותיקה והמקצועית ביותר בתחום עולמות השינה, הולכת עמנו מזה עשרות שנים ואחראית לבריאות גופם ונפשם של רבים וטובים שלא ניתן למנות את מספרם. כשאומרים עמינח – אומרים איכות ומבינים שמדובר במזרנים שהולכים לשרת אותנו נאמנה שנים רבות. עמינח מפתחת ללא הרף פתרונות לשינה בריאה ואיכותית ומייצרת את המזרנים המקצועיים והייחודיים ביותר בשוק. חברת עמינח שהולכת לכל אורך הדרך יד ביד עם הציבור החרדי, דואגת אף למחירים שווים על מנת שכל אחד יוכל ליהנות ממזרן איכותי.

    זו הסיבה שחברת עמינח החליטה לצאת עם סדרת המזרנים 'מתחתנים' שהיא אטרקטיבית במיוחד לזוג הצעיר אך למעשה תשרת נאמנה כל אחד שיבחר בה. הרעיון מאחורי הסדרה היה לייצר מזרני איכות כפי שעמינח מתמחה, במחירים שיוכלו להיות מונגשים גם עבור זוגות צעירים וכמובן עבור הוריהם. חברת עמינח שמה לנגד עיניה את הצרכים והדרישות של הציבור החרדי ואינה פוסקת מלהביא חידושים בעולמות השינה, לטובת כל צרכניה.

    ועכשיו במחירי מבצע מיוחדים:

    זוג מזרני ספיר במחיר של 2,990 ₪ בלבד.

    זוג מזרני יהלום במחיר של 3,490 ₪ בלבד.

    (2 מזרנים במידה של 80/190 ס"מ)

    מזרני עמינח נחשבים למזרנים הטובים ביותר כבר מעל 70 שנה. המסורת עוברת מדור לדור, מסבא וסבתא להורים ולנכדים, או לפחות אצל כל מי שמבין את חשיבות המזרן עבור איכות השינה ובריאות הגב והגוף כולו. בואו לרכוש את הנדוניה לזוג הצעיר והם יגידו לכם תודה בכל בוקר מחדש.

     



    0 תגובות