מסנני האוויר של Dyson במבצע מיוחד ללא מע"מ

    עפר גדנקן No Comments on מסנני האוויר של Dyson במבצע מיוחד ללא מע"מ

    רוח אביבית של טרום קיץ נושאת בחובה מעבר לריח הפריחה, גם אורחים פחות רצויים. האוויר מלא באלרגנים המכבידים על הנשימה ומעכירים את האוויר ● dyson מציעה מגוון פתרונות חדשניים בלעדיים לסינון האוויר בבית ● ולרגל העונה החמה – מבצע חם במיוחד עד לר"ח סיון (31.05.2022) – כל מסנני האוויר ברשתות ובאתר במחיר חסר תקדים ללא מע"מ.

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם בוא האביב והתקרבותו של הקיץ, רווחת החשיבה כי על אף מלאי האלרגנים הממלאים את האוויר, הגפת החלונות תשמור עלינו מלנשום את הרוח האביבית שבחוץ ותגן על דרכי הנשימה מפני חדירת אלרגנים בלתי רצויים, אך מפתיע לגלות כי על פי מחקרים שונים האוויר בבית עשוי להיות מזוהם פי 5 מהאוויר שבחוץ! דווקא האוויר הביתי מלא באלרגנים בריכוז גבוה שמביא עימו את האלרגיות העונתיות, את המחלות הזיהומיות וההכבדה על הריאות ודרכי הנשימה. לרגל בואה של העונה החמה ומלאת האלרגנים, יוצאת dyson במבצע חסר תקדים במסגרתו יועמדו כלל  מסנני האוויר למכירה ללא מע"מ ברשתות ובאתר הבית. המבצע תקף עד לר"ח סיוון (31.05.2022).

    dyson מחדשת את קטגורית מסנני האוויר בדגמים חדשים המנגישים פתרונות סינון מהפכניים לזיהוי אלרגנים, אבק ופורמלדהיד וסילוקם מהאוויר. מסנני האוויר החדשים דגם  TP09 Dyson Pure Cool™ Formaldehyde ודגם Dyson HP09 Pure Hot+Cool™ Formaldehyde מסננים את האוויר ומאווררים את החלל, מזהים ומשמידים פורמלדהיד, לוכדים אבק, אלרגנים ומסלקים 95.99% מהחלקיקים עד 1.0 מיקרון. מסנן האוויר HP09 דגםDyson PureHot+Cool™ Formaldehyde אף מתאים את עצמו לעונות השנה המתחלפות ומאוורר ומחמם את החדר באופן אוטומטי.

    למסנני האוויר החדשניים חיישנים חכמים המזהים חלקיקים וגזים בחלל החדר, מדווחים עליהם בזמן אמת ופותרים את בעיית זיהום האוויר בחללים סגורים. מסנני dyson מאפשרים שמירה על טמפרטורה נוחה במשך כל השנה וניטור של איכות האוויר. המסננים של Dyson מסלקים בין היתר אבקנים ואלרגנים, חיידקים ועובש, הפרשות של קרדית אבק, חומרים הנפלטים ממפעלי תעשייה ורכבים, ריחות ואדים ביתיים.

    שנתיים אחריות ושירות בבית הלקוח ע"י ב.נ.ז.כ סחר, היבואן הרשמי של מוצרי Dyson בישראל.



    0 תגובות