האנשים שנתקעו, העימותים, המחדלים: סיכום הילולת הרשב"י תשפ"ב

    אסתי פלד 1 Comment on האנשים שנתקעו, העימותים, המחדלים: סיכום הילולת הרשב"י תשפ"ב

    במהדורה המרכזית שוחח המגיש אבי מימרן עם שורה של מרואיינים יחד איתם סיכם את ההילולא במירון תשפ"ב: האיש שנתקע, השני שספג מכות משוטרים ויועץ הפרויקטור שמספר על תחושה קשה | האזינו

    צילום: David Cohen/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סיכום הילולת הרשב"י במירון תשפ"ב במהדורה המרכזית עם אבי מימרן: את הפינה פתח מימרן במונולוג עם תיאור השתלשלות האירועים במירון עד לקריסה הגדולה.

    המחנך הרב קלפהולץ סיפר: "ישבתי לאכול באוהל שקט ביציאה מדרך מהדרין, לפתי התפרצו עשרות שוטרים והתנפלו עליי באכזריות. הובהלתי לביה"ח נהריה עם פציעה קשה…"

    צבי לנדאו מפ"ת: "יצאנו מפתח תקווה והכענו למירון אחרי 10 שעות, בלי לשתות ובלי שירותים. בכניסה לציון שוטרים דחקו אותנו לאחור והבן שלי הקטן כמעט נמחץ. כשהוציאו את המחסומים חיים של הרבה אנשים ניצלו".

    יועץ הפרוייקטור אליהו ארנד: "אני מסכם את מירון בתחושה קשה, היה לי קשה מאוד לראות אנשים שקנו כרטיסים ומנעו מהם את ההגעה נגד כל הסיכומים. אנשים היטלטלו שעות ובסוף החזירו אותם הביתה. תחושה באמת קשה שלא האמנתי שנגיע אליה. אני לא רוצה לחפש אשמים".

    לדבריו "כבר היום צריך להתכונן לשנה הבאה, למנוע את כל החסמים מלקיים אירועים בשטחי ענק במושב בגלל בעיות בירוקרטיות. אנחנו נכנסנו לתמונה בשלושה ארבעה חודשים אחרונים והייתה הרבה עבודה של תשתיות. למרות זאת הצלחנו לעשות הרבה דברים".

    הוא סיפר על ההחלטה על עצירת האוטובוסים: "פניתי לאותו קצין בכיר אבל כשהוא אומר שמדובר בסכנה, אין סמכות לאף אחד מלבד המשטרה. אין לך איך להתווכח".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      למען השם למה אין בארכיון את התוכנית המלאה ??????