פרוש: "סגן השר כהנא צריך להתייצב ולענות תשובות"

    אייל ראובן No Comments on פרוש: "סגן השר כהנא צריך להתייצב ולענות תשובות"

    ח"כ מאיר פרוש ב"מהדורת הבוקר": "כהנא הוא השר האחראי שצריך לבוא עם מסקנות ולהגיד מה היה. הוא עוד לא התייחס לזה מדוע הוא לא אפשר 16 אלף איש לפי המתווה. הם לקחו אחריות לאירוע והם צריכים לתת תשובות: על מה השקעתם 60 מיליון, בהריסת מבנים? זה לא יכול לרדת מסדר היום הציבורי"

    צילום: פלאש90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מאיר פרוש שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) על הילולת הרשב"י במירון שהתקיימה בשבוע שעבר במתווה החדש. "יש לנו עכשיו שנה לתקן. איך לקחו אירוע חגיגי של ציבור גדול ומנעו מאנשים לעלות? על כל בקשה שהוגשה להם – התשובה הייתה שלילית. המשטרה סמכה על איש בטיחות אחד ולא אף אחד אחר, כולל כאלה שהם סומכים על ההכרעות הבטיחותיות שלהם באירועים אחרים".

    פרוש הדגיש: "כהנא השר האחראי, הוא צריך לבוא עם המסקנות ולהגיד מה היה. גם הפרויקטור אמר שבכל רגע נתון אפשרו רק 9 אלף איש, כהנא עוד לא התייחס לזה מדוע הוא לא אפשר 16 אלף לפי המתווה. הם לקחו אחריות לאירוע הזה והם צריכים לענות לנו תשובות, במה השקעתם 60 מיליון? בהריסת מבנים? זה לא יכול לרדת מסדר היום הציבורי".

    במבט צופה פני עתיד, אמר פרוש: "צריך לקוות שאפשר לגבש את כולם (הקהילות). אלה גורמים שונים שלא תמיד יכולים לשבת סביב שולחן אחד. בעיני זה בטוח שהמשטרה היא זו שלא נתנה לפעול בהתאם למתווה, הפרויקטור והשר פשוט נכנעו להם. ברור שהמשטרה שלטה בנושא".



    0 תגובות