זועבי לא ממהרת להפיל את הממשלה: "יודעת שהאלטרנטיבה גרועה יותר"

    אבי רבינא 3 Comment on זועבי לא ממהרת להפיל את הממשלה: "יודעת שהאלטרנטיבה גרועה יותר"

    אחרי ההודעה על פרישתה, ח"כ רינאוי זועבי במסר מפויס: "אתמוך בקואליציה כל עוד היא קשובה לצרכים של החברה הערבית. אני מודעת לכך שהאלטרנטיבה גרועה יותר"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שהודיעה אתמול על פרישתה מהקואליציה, ח"כ ג'ידא רינאוי זועבי (מרצ) מבהירה הבוקר (שישי) כי היא לא תמהר להפיל את הממשלה. "אתמוך בקואליציה כל עוד היא קשובה לצרכים של החברה הערבית. במהלך חודש הרמדאן הממשלה שברה ימינה. אני רק רוצה להבטיח שאם הקואליציה תמשיך להתקיים שתהיה קשובה לציבור הערבי. אני מודעת לכך שהאלטרנטיבה גרועה יותר", אמרה זועבי בריאיון לגל"צ.

    עוד אמרה זועבי בריאיון, כי עוד לא החליטה כיצד להצביע בעניין החוק לפיזור הכנסת. "אבחן את החוקים לגופו של עניין". היא הבהירה כי היא מוותרת על המינוי לקונסולית בשנחאי.

    יו"ר מרצ, ניצן הורביץ צפוי להפגש היום עם זועבי. שר החוץ יאיר לפיד שוחח עימה אמש והודיע כי הם סיכמו להיפגש ביום ראשון, ולמצוא פתרון למשבר. מטעמו של לפיד נמסר, כי השיחה התנהלה באווירה טובה.

    הורוביץ מגיב: "פירוק הקואליציה יהיה פרס לנתניהו ובן גביר"

    הבוקר כתב לפיד: "הממשלה הזו היא הדבר הנכון למדינת ישראל ולעם ישראל. אין לנו שום כוונה להכנע או לוותר עליה. אין לנו שום כוונה לתת לביבי ובן גביר הזדמנות להרוס את המדינה. נעשה מה שאנחנו עושים כל פעם מחדש: נשב עם מי שצריך לשבת, נתקן כל מה שצריך לתקן.

    "ועוד מילה אחת לחברים שלי בקואליציה: כן, לפעמים זה קשה. אתם יודעים מה, זה אמור להיות קשה. לשנות את ההיסטוריה זו לא משימה קלה. אנחנו עושים משהו שהוא גדול מכולנו. מצילים את מדינת ישראל, את הדמוקרטיה שלנו. יש כוחות גדולים – ואפלים – שנאבקים בנו. עד עכשיו ניצחנו אותם – נגד כל הסיכויים – כי היינו נחושים ועבדנו יחד. זה מה שאנחנו הולכים לעשות גם בהמשך. רק ביחד ננצח".

    כזכור, אתמול הודיעה זועבי כי היא פורשת מחברותה בקואליציה ומוותרת על תפקיד הקונסולית בשנחאי. "נתקלתי באטימות מוחלטת כלפי הצרכים האמיתיים של הישובים הערביים".

    לפני מספר חודשים הצביעה זועבי במפתיע נגד עמדת הממשלה בחוק הגיוס והפילה אותו בקריאה ראשונה. לאחר מכן הוחלט למנותה לתפקיד קונסולית בשנחאי על מנת שתפנה את מקומה בכנסת.

    במפלגות האופוזיציה חגגו אתמול את פרישתה של זועבי, אולם לפי דבריה הבוקר – נראה כי היא לא תמהר להגשים לראש האופוזיציה את חלומו ולהפיל את הממשלה.



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      זה לא גבר זה אישה

    2. 1

      'אפלים'…. תכף נגיע ל 'כוחות הרשע השטניים' והוא יגלה לנו שהוא בעצם 'המשיח'