בליכוד מתבצרים בעמדתם: נתמוך רק במלגת לימודים מלאה לחיילים

    אבי רבינא 1 Comment on בליכוד מתבצרים בעמדתם: נתמוך רק במלגת לימודים מלאה לחיילים

    לאחר כינוס ישיבת הסיעה היום הוחלט בליכוד שלא לתמוך בחוק "ממדים ללימודים" שהציעה הקואליציה ולהמשיך להתנות את התמיכה בחוק בהענקת מלגה של 100% לחיילים

    ישיבת סיעת הליכוד צילום: פלאש 90
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בליכוד מתבצרים בעמדתם: לאחר כינוס ישיבת הסיעה היום (חמישי) הוחלט בליכוד שלא לתמוך בחוק "ממדים ללימודים" שהציעה הקואליציה ולהמשיך להתנות את התמיכה בחוק בהענקת מלגה של 100% לחיילים. למרות המחלוקת ששררה בימים האחרונים בסיעה סביב הנושא, חתמו כלל חברות וחברי סיעת הליכוד על ההחלטה.

    צילום: פלאש 90

    "באופן חריג קיימנו מו״מ עם הקואליציה והצענו לתמוך בחוק ״ממדים ללימודים״ תמורת הגדלת המלגות ל-100% עבור לוחמים משוחררים. הלוחמים שלנו נותנים 100 אחוז ומגיע להם 100 אחוז", נכתב בהחלטת הסיעה.

    "לצערנו, הקואליציה סירבה להגדלת המלגות. אנו נביא את ההסתייגות של 100 אחוז למליאת הכנסת, תוספת שמשמעותה 50 מיליון ש״ח, ואם הקואליציה תפיל את ההסתייגות – נתנגד לחוק.

    "בנט נתן 50 מיליארד שקל למנסור עבאס ולקח 50 מיליון לשיפוץ הבית שלו ברעננה. אבל ללוחמים שלנו הוא מסרב בציניות לתת 100% מלגה שעלותה הכוללת לכל היותר היא 50 מיליון ש״ח. הספין המביש על גבם של חיילי צה״ל שנעשה על ידי ממשלה שנשענת על תומכי טרור לא יצליח".

    עוד הוסיפו: "סיעת הליכוד תתנגד לכל הצעות החוק של הממשלה המסוכנת הזו ונפעל במלא העוצמה להפיל את הממשלה הזו ולהקים בישראל ממשלה חזקה שתחזיר את הביטחון ואת הכבוד ללוחמים ולאנשי כוחות הביטחון שלנו. החוק הראשון שממשלה בראשות הליכוד תעביר יהיה חוק של 100 אחוז, שיחול רטרואקטיבית גם על המשרתים היום".

    בשעה זו מכנס ראש האופוזיציה, בנימין נתניהו את ראשי בלוק הימין.

    בסיעת כחול לבן הגיבו: "16,500 חיילים מחכים שהצעת החוק ״ממדים ללימודים״ תעבור בכנסת ביום שני הקרוב. נמשיך לפעול כדי להשיג את הרוב הנדרש למען לוחמי צה״ל. אנו קוראים לכל חברי הליכוד להתעשת ולא לפגוע בחיילי צה״ל שממתינים לקבלת המלגה".

    שר הביטחון ויו״ר כחול לבן בני גנץ כתב: "החלטת הליכוד להצביע נגד לוחמי צה״ל – פגיעה קשה בלוחמי צה"ל ובחברה הישראלית. נביא את הצעת החוק להצבעה בכנסת ביום שני הקרוב למען 16,500 חיילים אשר מחכים וראויים למלגה. אני קורא לנתניהו וחברי הכנסת של הליכוד להתעשת ולעשות את הדבר הנכון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      הסתבכו לגמרי, לא יצאו טוב מזה…