ח"כ בן גביר: "התנהלות בעייתית מאוד, אני יוזם דיון בוועדת הבט"פ"

    אייל ראובן 1 Comment on ח"כ בן גביר: "התנהלות בעייתית מאוד, אני יוזם דיון בוועדת הבט"פ"

    חה"כ איתמר בן גביר במשדר 'קול חי' במירון: "יש צדק גדול בכל הטענות שאנחנו שומעים. ברור שמה שהיה לא יכול להיות – אבל ההתנהלות בעייתית מאוד והפגיעה בשמחת האירוע קשה. אני מגיע לחניונים, אנשים שמספרים הם כאן 8-9 שעות בלי מים. אם זה לא היה חרדים, היו פועלים אחרת"

    צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במשדר הבוקר (חמישי) מהילולת הרשב"י במירון. "אני חייב לומר שיש צדק גדול בכל הטענות שאנחנו שומעים, מצד אחד אירוע שונה לחלוטין וטוב שכך. ברור שמה שהיה לא יכול להיות – אבל ההתנהלות בעייתית מאוד והפגיעה בשמחת האירוע – קשה. הבטיחו 16 אלף איש, זה קצת מידי אבל גם את זה לא מאפשרים", אומר בן גביר.

    "גם בעניין המוזיקה, הייתי צריך להתחנן לקצינים שלא יענישו את האנשים בהפסקת המוזיקה. אתה מגיע לעוד ועוד חניון ופוגש אנשים שמספרים שהם כאן 8-9 שעות בלי מים. התנהלות בעייתית מאוד".

    לדבריו "ברגע שהגעתי הלכתי לשוטרים ואמרת להם מה הולך כאן ואז הם התחילו לשנע את האוטובוסים. אחרי זה קיבלתי דיווחים שמיד אחרי שהלכתי זה נעצר. משבע בבוקר פניתי לקצינים הכי בכירים במשטרה, וליו"ר הוועדה לביטחון הפנים (מירב בן ארי) ואני מתכוון ליזום דיון כמה שיותר מהר".

    בן גביר נשאל מה דעתו על כינויי הגנאי שכינה ח"כ טיבי את ח"כ בן ארי: "אני אומר את זה תמיד – טיבי הוא אויב, שונא ישראל. הוא לא מבחין בין חברי מרצ או מירב לביני, מבחינתו כולנו יהודים והוא שונא יהודים; סיפרתי למירב בן ארי על הרשמים שלי ממירון. חייב לומר שהיא בודקת, פועלת ועושה".



    1 תגובות

    מיין תגובות