כתב אישום נגד תושב אום אל פאחם שהפעיל "שער פיראטי" בגדר ההפרדה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on כתב אישום נגד תושב אום אל פאחם שהפעיל "שער פיראטי" בגדר ההפרדה

    היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף בשת"פ שב"כ, צה"ל ומג"ב ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה אודות אירועי הברחות אמצעי לחימה, סחורות וכלי רכב גנובים דרך "שער פיראטי" שנפרץ בגדר ההפרדה | כנגד חשוד תושב אום אל פאחם הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום וישנם חשודים נוספים

    צילום: דובר צה"ל
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הותר לפרסום: היחידה המרכזית (ימ"ר) מחוז חוף בשת"פ שב"כ, צה"ל ומג"ב ניהלו בחודשים האחרונים חקירה סמויה אודות אירועי הברחות אמצעי לחימה, סחורות וכלי רכב גנובים דרך "שער פיראטי" שנפרץ בגדר ההפרדה. כנגד חשוד תושב אום אל פאחם הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום וחקירתם של חשודים נוספים, תושבי שטחים, נמשכת

    על פי החשד פעילות ההברחה התבצעה דרך גדר ההפרדה שנפרצה לשטח מדינת ישראל באזור אום אל פאחם (ישראל) ח'רבת א טייבה (שטחים).

    מהחקירה עלה כי תושב אום אל פאחם (38) "השתלט" על מקטע בגדר ההפרדה הסמוכה לביתו והציב בו שערים בשליטתו. כך כל אשר היה מעוניין להיכנס דרכם נדרש לשלם לו דמי מעבר, לרבות הולכי רגל ומכוניות.

    עוד עולה כי תמורת תשלום ובאופן שיטתי עברו בפרצה שוהים לא חוקיים, כלי רכב גנובים, סחורות ואמצעי לחימה כאשר החשוד הפעיל מרחוק לשם כך מספר חשודים נוספים בהם תושבי שטחים שתפקידם היה לגבות כספים מאנשים שביקשו לעבור דרך פתח הגדר וכן הסתייע בהם לצורך ביצוע תצפיות על כוחות צה"ל ומשטרה שפעלו באזור על מנת שאלו לא יסכלו את הפעילות, כל זאת תמורת תשלום שנע בין עשרות למאות שקלים עבור כל העברת אנשים, רכבים וסחורות. בשיטה זו הועברו על פי החשד אמצעי לחימה מסוגים שונים בהם: רובי סער, אקדחים, תחמושת ועוד.

    עם המעבר לחקירה גלויה עצרו כוחות צה"ל ולוחמי מג"ב שני תושבי הכפר ח'רבת א טייבה (18, 29) בחשד למעורבותם בפרשה מהצד הפלסטיני של גדר המערכת. במהלך החודש האחרון עצרו בלשי ימ"ר חוף שלושה תושבי אום אל פאחם בחשד למעורבותם בפרשה מהצד הישראלי של גדר המערכת.

    לבקשת המשטרה, מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבית המשפט הצבאי שומרון ובבית משפט השלום בעכו. אתמול (ב') הגישה פרקליטות מחוז חיפה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד תושב אום אל פאחם (38) המייחס לו עבירות בנשק (החזקה, נשיאה והובלה), סיוע לשהייה בישראל שלא כחוק, הלנה שלא כדין. חקירתם של שני תושבי הכפר ח'רבת א טייבה (18, 29) נמשכת.

     



    0 תגובות