הרב הראשי למתנדבי זק"א: "נתפלל שלא תהיו עסוקים השנה"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הרב הראשי למתנדבי זק"א: "נתפלל שלא תהיו עסוקים השנה"

    הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו במוקד זק״א במירון: "בשנה שעברה טיפלתם במסירות ב-45 מבוגרים וילדים שנהרגו באסון הכבד, אני מאחל לכם שהשנה לא תהיה לכם עבודה"

    צילום: דוברות זק״א
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב הראשי לישראל, הגאון הרב דוד לאו ורב משטרת ישראל הרב רמי ברכיהו, הגיעו לחזק את ידי המתנדבים במוקד זק״א במירון אשר במעלה ההר מירון סמוך לציון הרשב״י. המתנדבים אשר עסוקים בהכנות האחרונות לקראת ההילולא מחר התרגשו מאוד לקבל את ברכתם של הרבנים אשר הגיעו לחזק את ידיהם בפרט לאחר אסון מירון הכבד בשנה שעברה.

    הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו: "אני עומד כאן במקום מיוחד, מקום של חסד, מתנדבים יקרים ואנשי חסד שבשנה האחרונה נאלצו לטפל באסון האזרחי הגדול ביותר במדינת ישראל בו איבדנו 45 יקירים, מבוגרים וילדים. כולנו בתפילה שתתקבל תפילותינו, ושנעבר אירוע ללא צער, שהשנה מתנדבי זק״א לא יהיו עסוקים בטיפול באסונות.

    צילום: דוברות זק״א

    צילום: דוברות זק״א

    "אני מודה למשטרת ישראל ולצוותי זק״א שעושים את המוטל עליהם כדי לסייע לעולים ולבאים לחגוג שיוכלו להתפלל ולשמוח בצורה בטוחה ולחזור לבתיהם בשלום".

    דובי ויסנשטרן מנכ״ל ארגון זק״א, הודה לרב הראשי ולרב משטרת ישראל על התמיכה ועל החיזוק רגעים לפני תחילת מבצע מירון תשפ״ב. "מזה כ-30 שנה שמתנדבי זק״א פועלים במסירות רבה במוקד זק״א שבמעלה ההר בימי הילולת הרשב״י, בשנה האחרונה טיפלנו בכאב באסון מירון, נחרדנו הזדעזענו יחד עם כל עם ישראל. השנה אנו חוזרים בכוחות מחודשים, בתקווה ובתפילה שנעבור את ההילולא ללא מקרי אסון ח״ו".



    0 תגובות