הרב יצחק גור זכה בפרס 'מחנך השנה' בארגוני הילדים בישראל | צפו

    נדב דוד No Comments on הרב יצחק גור זכה בפרס 'מחנך השנה' בארגוני הילדים בישראל | צפו

    כבוד חרדי: הרב יצחק גור, מחנך ב'פרחי הדגל' זכה בפרס מחנך השנה של ארגוני הילדים בישראל | צפו בדברים שנשא לאחר הזכייה

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב יצחק גור, מחנך בפרחי הדגל סניף בן מלך זכה בפרס "מחנך השנה" של ארגוני הילדים בישראל. הרב גור נשא דברים לרגל זכייתו בכנס מחנכי השנה ואמר:

    "אני גאה לעמוד ולברך על הזכות שניתנה לנו להיבחר למחנכי השנה לשנת תשפ"ב 2022. הזכות לחינוך היא אחת מהזכויות החברתיות החשובות ביותר בעולם כולו. ואנו יודעים כי בכוחו של החינוך לשנות עולמות ולהשפיע על העתיד" פתח הרב גור את דבריו.

    "השאלה שאני שואל את עצמי, מה הזכות שלי לחנך? מאין היא נובעת? מי נתן לי את הכוח לקחת ילדים ונוער ולחנך אותם לערכים? ר' שלמה קרליבך ז"ל אמר פעם כל מה שילד צריך זה אדם אחד שיאמין בו אדם שבוחר לעסוק בחינוך הוא כנראה אדם מאמין. מאמין בילדים בנוער שמאמין ביכולות שלהם להצליח" אמר הרב גור.

    "ברצוני לשתף אתכם בסיפור אישי" הוסיף הרב גור, "אני פועל בארגון למעלה מ15 שנה. יום שישי אחד אני התקשרתי לאבי ז"ל ושתפתי אותו בקושי שיש לי בארגון. אמרתי לו אבא נמאס לי אני רוצה לפרוש! אבא אמר לי קדימה תפרוש אתה לא עושה טובה לאף אחד! אמרתי לו אבא התקשרתי כדי שתעודד ותתמוך בי וזה תשובתך? אמר לי אבי ז"ל זכותך לפרוש רק תזכור: בורא עולם נתן לך מתנה להצמיח את ילדי ישראל. אם תרצה לפרוש אין בעיה הוא יעביר את המתנה למישהו אחר".

    "מאותו רגע" המשיך לספר, "אני מרגיש את גודל המתנה גם כשקשה לפעמים, ואני לא מוצא את הכוחות להמשיך ולהשקיע מיד אני נזכר במילים שאבא אמר לי .קיבלת מתנה. זו הזכות שלי וזו הזכות של כולנו, קיבלנו מתנה וזכות להצמיח ולהעצים את יכולות הילדים והנוער".

    בסיום דבריו הודה הרב גור לכל מי שהביא אותו לזכייה: "ברצוני להודות בראש ובראשונה לבורא עולם על הזכות והכוח שנתן לי להדריך את ילדי ישראל. תודה מיוחדת למועצת ארגוני הנוער ולמר שלומי קסטרו. תודה לשופט בדימוס מר שלמה שוהם ששימש כיו"ר ועדת הבחירה. תודה לרב נפתלי צבי פורוש מזכ"ל ארגון הנוער פרחי הדגל על הליווי הצמוד לאורך השנה כולה שזכיתי להיות רכז אחד מתוך 290 סניפים ברחבי הארץ, תודה למועצה אזורית מטה בנימין ולסגן ראש המועצה שמריהו איגראס שמכבד אותנו פה בנוכחותו ומסייע כל העת לילדים ונוער ברשות".

    "אני שולח את ברכותי לנבחרים והנבחרות לקבלת אות מחנך השנה. אתם הרואים בארגון ובתנועה שליחות. ראו ברכה בכל עמלכם הצלחה במעשיכם והנאה בפעולתכם" סיים הרב גור.



    0 תגובות