ועדת חו"ב דנה בחוק הגיוס; מקלב: "האם אנחנו כאן לשווא?"

    איתי גדסי No Comments on ועדת חו"ב דנה בחוק הגיוס; מקלב: "האם אנחנו כאן לשווא?"

    ח"כ מקלב דרש מיו"ר הוועדה להצהיר האם במצב הנוכחי יש היתכנות פוליטית להעברת החוק: "האם אנחנו יושבים פה לשווא?". בן ברק: "אני מאמין שנוכל להעביר את החוק, מאמין שהאינטרסים יגברו על הפוזיציה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועדת החוץ והביטחון של הכנסת התכנסה הבוקר (שלישי) במטרה להמשיך בדיונים על חוק הגיוס ולהכין אותו לקריאה שניה ושלישית במליאה. ח"כ מקלב תהה מה הטעם לדון בחוק כאשר ברור שאין לממשלה רוב להעביר אותו במליאה.

    בפתח הדיון התייחס יו"ר הוועדה, ח"כ בן ברק לחקיקה הקשורה למלגת "ממדים ללימודים": "אני מודע למחלוקות ולריבים בין הקואליציה לאופוזיציה אבל ביום שאנו דנים בגיוס חרדים לצה״ל אני חושב שמן הראוי, לפחות בכל מה שקשור לתמיכה בחיילי צה״ל, להתעלות מעל שיקולים קואליציונים ולתמוך בחוק 'ממדים ללימודים' שדואג למי שתורם ומסכן את חייו לבטחון המדינה.

    צילום: דוברות הכנסת

    video
    play-sharp-fill

    "אני מצפה מחברי הכנסת של האופוזיציה להצביע על החוק ממדים ללימודים במליאה ולתמוך בו. המעט שניתן לעשות זה שלפחות יכירו בתרומה של מי שבחר לשרת".

    ח"כ אורי מקלב דרש מיו"ר הוועדה להצהיר האם במצב הנוכחי יש היתכנות פוליטית להעברת החוק, "המצב כרגע נראה שלא ניתן להעביר את החוק, האם אנחנו יושבים פה לשווא?"

    video
    play-sharp-fill

    יו"ר הוועדה ח"כ רם בן ברק: "הכוונה שלי לסיים את הטיפול בחוק בתוך שלושה שבועות, אני מאמין שנוכל להעביר את החוק, מאמין שהאינטרסים יגברו על הפוזיציה".



    0 תגובות