ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "אלה שדיברו על שקיפות פתאום נעלמו"

    אסתי פלד No Comments on ח"כ אורלי לוי אבקסיס: "אלה שדיברו על שקיפות פתאום נעלמו"

    ח"כ אורלי לוי אבקסיס על פרשיית ילדי עולי תימן: "צריך לתת את השקט וסגירת המעגל לאותן משפחות, אותם אלה שמדברים על שקיפות נעלמים בנושא ומתעלמים ממנו, אפילו לא מופיעים בוועדות. ביום אחד בכיסא הם מכרו את כל מה שהבטיחו"

    צילום: יונתן סינדל/פלאש90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אורלי לוי אבקסיס (הליכוד) שוחחה הערב (שני) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית. "הצעות החוק של הקואליציה עוברות רק בתמיכת המשותפת, אנחנו מדברים על שיתוף פעולה עם בל"ד. אופוזיציה אתה לא בוחר, לא עושה הסכמים ולא משפיע על קבלת ההחלטות".

    "הקואליציה הזו עושה איתם עסקים. אני אמרתי שלא אתן את ידי לכך. לא האמנתי שזה יקרה אפילו בחלומות ואנחנו רואים את זה יום-יום שעה-שעה, ואנחנו משלמים גם את המחירים הכלכליים", אומרת אבקסיס.

    היא התייחס לפרשיית ילדי עולי תימן שנידונה היום בוועדת הבריאות: "לאורך השנים אני וח"כים אחרים דרשנו קודם כל לדעת את האמת בפרשיית ילדי תימן. חלק מהדברים עדיין מוסתרים על ידי אותם אנשים שלא מפסיקים לדבר על שקיפות וחשיפת דברים".

    לדבריה "החשדנות רק הולכת וגדלה כשדו"ח כמו של פרופ' גרוטו נגנז כי הוא לא מתיישר עם הנרטיב. אזרחים לא יכולים לדעת מה קרה לילדים שלהם".

    עוד הוסיפה לוי אבקסיס: "צריך לתת את השקט וסגירת המעגל לאותן משפחות, אותם אלה שמדברים על שקיפות נעלמים בנושא ומתעלמים ממנו, אפילו לא מופיעים בוועדות. ביום אחד בכיסא הם מכרו את כל מה שהבטיחו".



    0 תגובות