- רדיו קול חי - -

עולים למירון? חוגגים בבית? בכל מקום, שומרים על כללי הזהירות!

צילום: צילום: אריאל שרפר

לקראת ל"ג בעומר, שוחח יונתן שורק בתכנית "כלים שלובים" עם דרור בן חור – מנהל מרחב צפון בחטיבת המבצעים של הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, שפרט בשיחה את כללי הזהירות שחשוב מאד להקפיד עליהם תמיד, ובפרט ביום הזה.

להלן עיקרי הדברים:

הורים, הזכירו לילדים שלכם – גם כשאוספים קרשים לל"ג בעומר, גם כשממהרים למדורה: הולכים רק על המדרכה, חוצים רק במעבר חציה ומסתכלים היטב לצדדים לפני שחוצים. ואתם ההורים זכרו: היו ערניים וסעו לאט יותר בתוך העיר ובמיוחד בסביבת ילדים.

עולים למירון? עדיף לנסוע בתחבורה ציבורית ותרו על הנהיגה הממושכת, על המתח ועל הלחץ, ותגיעו למירון, ובחזרה הביתה – רעננים יותר. לבירור קווי התחבורה המתאימים לכם היכנסו לאתר בָּאס, נקודה גוׄב, נקודה אַיְי אֵל (gov.il) או חייגו כוכבית שמונֶה שבע, שמונֶה שבע (*8787). וזיכרו: גם בתחבורה ציבורית – חוגרים חגורת בטיחות ושומרים על החיים.

עולים למירון? בחזרה ממירון? לא נוסעים עד שכולם חגורים. בכל נסיעה, במושב הקדמי ובמושב האחורי, מבוגרים וילדים. החגורה ומושבי הבטיחות מצילים חיים, וזו מצווה גדולה לשמור עליהם.

לא נוהגים עייפים! עוצרים להתרענן במקום מסודר ובטוח והרחק מהכביש, שותים ואוכלים משהו קל, ואם מרגישים עייפים – לא ממשיכים!.

האזינו לשיחה המלאה: