חה"כ משה ארבל: "השותפות עם יהדות התורה אסטרטגית, צריך שילוב ידיים"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ משה ארבל: "השותפות עם יהדות התורה אסטרטגית, צריך שילוב ידיים"

    משה ארבל מש"ס בראיון מיוחד אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" מגיב על המהומה בסוף השבוע שעבר של יו"ר סיעתו אריה דרעי ויו"ר יהדות התורה משה גפני: "הברית בין ש"ס ליהדות התורה היא אסטרטגית – מותר לנו שיהיו רגעי שפל אבל אנחנו צריכים את שילוב הידיים הזה בסופו של דבר כדי להביא תוצאות טובות"

    ח"כ משה ארבל צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    חבר הכנסת, משה ארבל מש"ס בראיון מיוחד אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" מגיב על דבריו של יו"ר סיעתו בכנס "שבוע ההייטק החרדי" שנערך בסוף השבוע שעבר ועורר סערה רבה לאחר תגובת יו"ר יהדות התורה, משה גפני: "קודם כל תרשה לי להחמיא למראיין, עבודה עיתונאית מיוחדת ולהוציא כל כך הרבה כותרות. אני חושב שאנחנו כציבור חרדי, הברית בין ש"ס ליהדות התורה היא אסטרטגית – מותר לנו שיהיו רגעי שפל אבל אנחנו צריכים את שילוב הידיים הזה בסופו של דבר כדי להביא תוצאות טובות לתושבי מדינת ישראל

    "הדברים יצאו מפרופורציה, היו אמירות קשות. נכון יהיה לשים את הדברים במקום שלהם ולשים את העבודה במרכז. אנחנו צריכים לחזור לשגרה יש לנו הרבה מה לעשות יש כאן ממשלה שיום אחר יום מנסה להחריב את כל הקדוש והיקר. מתן כהנא שהיה צריך לפרוש מתפקידו כשר לשירותי דת היה צריך לחתום על מסמך שפוגע ברבני ערין בגבאי בתי הכנסת, אנחנו חייבים למנוע את זה".

    "אני לא מכיר שותפות עם הקואליציה. אני וחברי בסיעה אנחנו עושים עבודה אופוזיציונית. חברי לסיעה יוסי טייב הגיש בקשה השבוע להקמת וועדת חקירה פרלמנטרית ששרת הפנים החריבה את כל שירותי רשות האוכלוסין וההגירה. אנשים משלמים שוחד למאכרים כדי לקבל פטור לקבלת דרכון" סיים ארבל.



    0 תגובות