"במקום לסכן לוחמים, היה צריך להפציץ את בית המחבל"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on "במקום לסכן לוחמים, היה צריך להפציץ את בית המחבל"

    הבוקר התקיימה לוויתו של לוחם הימ"מ נעם רז הי"ד מהישוב קידה בהשתתפות אלפים | בנו ספד לו בבכי: "למה מסכנים חיים של 50 לוחמים שכל אחד מהם שווה יותר מכל הממשלה הזאת, היה צריך לירות טיל אחד על הבית בו התבצר המחבל"

    צילום: מג"ב
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום שישי בבוקר הגיעו כוחות ביטחון רבים לג'נין על מנת לעצור שם חשוד בפעולות טרור שהתבצר בביתו. במהלך הפעילות המבצעית במקום היו חילופי אש כבדים בין הלוחמים לחמושים הפלסטינים. לוחם הימ"מ נעם רז נפצע קשה וחולץ במסוק לבית החולים רמב"ם. בצהרי היום הגיע הבשורה הקשה על פטירתו.

    רס"ב נעם רז ז"ל, בן 47, תושב היישוב קידה התגייס ליחידת הימ"מ בשנת 1999 ושימש במשך כ-23 שנים ביחידה כלוחם, פארמדיק, פורץ וצלף. הוא הותיר אחריו אישה ו-6 ילדים. נעם ז"ל השתתף במאות מבצעים לסיכול טרור, סיכן את עצמו והציל חיים. לוחם אמיץ, מקצועי וצנוע.

    הבוקר התקיימה הלוויתו בהשתתפות המונים שבאו ללוותו בדרכו האחרונה. בנו, נשא הספד מר וקורע לב, בו תקף את מדיניות הממשלה, לא לפני שהוא וידא שהשר לביטחון הפנים עמר בר לב יצא החוצה.

    "היה לכם את המיקום של הבית. טיל אחד ולא היו מסכנים חיים של 50 לוחמים שכל אחד מהם שווה יותר מכל הממשלה הזאת, למה הללי צריכה לגדול בלי אבא?, למה נווה לא יספיק ללמוד איתך לבר מצווה? למה איתם לא יוכל להרים איתך איזה כוס קפה?" אמר בנו בכאב.

    "יושבים שמאלנים שמוכרים לנו את הארץ" המשיך בנו את ההספד המצמרר, "איך הגיע מצב שהמחבלים שירו על אבא שלי מגיעים לאותו בית חולים שאבא שלי הגיע? איך זה קורה? נגמרו לי המילים הגיע הזמן למעשים". עין לא נותרה יבשה.

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      כמה שאתה צודק
      לא צריך לסכן שום חייל או לוחם בשביל
      המנוולים האלה צריך להפציץ אותם מהאויר או
      בטילים
      לא לעשות חשבון לאף אחד