מגוון ממתקי 'עלית' שאינם מיוצרים במפעל הממתקים בנוף הגליל נמכרים ברשתות השיווק ובטוחים לצריכה

    עפר גדנקן No Comments on מגוון ממתקי 'עלית' שאינם מיוצרים במפעל הממתקים בנוף הגליל נמכרים ברשתות השיווק ובטוחים לצריכה

    מפעל הממתקים עובר בימים אלו תהליך יסודי של תיקון ליקויים וניקוי הקווים ולאחריו נשוב לייצר בהקדם האפשרי את מותגי עלית האהובים

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך לפניות הציבור שהגיעו בימים האחרונים, חברת עלית מבקשת להבהיר כי קיים מגוון רחב של ממתקי עלית וביניהם: חטיפי שוקולד, עוגיות, וופלים, סוכריות ומסטיקים שאינם מיוצרים במפעל הממתקים בנוף הגליל, אלא אצל ספקים חיצוניים. מוצרים אלו נמכרים ברשתות השיווק השונות, אין הם נכללים בריקול עליו הכריזה החברה והם בטוחים לצריכה.

    בין היתר מדובר על המותגים הבאים: פינוקיות, בפלות, עוגיות חיוכים, מרשמלו, מסטיקים וסוכריות MUST (קוביות), בזוקה ועוד.

    מוצרים אלו מיוצרים כבר מספר שנים על ידי מפעלים שונים בארץ ובחו"ל, בין היתר במפעל הגביע בנתיבות, מפעל אפיפית בנוף הגליל, מפעל גילרו בבית שמש, טחנת האבן במגדל העמק, פוליבה ברמלה, והן במפעלים בחו"ל (פולין, גרמניה, צרפת וטורקיה).לרשימה מלאה של המוצרים שמשווקים לציבור ניתן להיכנס לאתר שטראוס.

    מפעל הממתקים עובר בימים אלו תהליך יסודי של תיקון הליקויים וניקוי יסודי של הקווים, אנו עושים ככל שביכולתנו על מנת לחזור לייצור כמה שיותר מהר יחד עם זאת, לא נחזור עד שכל הקווים במפעל יטופלו באופן יסודי ומוצרי המפעל יהיו בטוחים לגמרי לצריכה. אנחנו בחברת שטראוס עלית מודים לכם על הסבלנות ומחכים לשוב אליכם במהרה.

    שימו לב לכשרויות בכל מוצר, המצוינות על האריזה.



    0 תגובות