איש העסקים הרב יצחק שפירא: "הכסף הגדול והפרנסה בהייטק"

    יונתן שורק 1 Comment on איש העסקים הרב יצחק שפירא: "הכסף הגדול והפרנסה בהייטק"

    איש העסקים הרב יצחק שפירא בפאנל "שבוע ההייטק החרדי 2": "קמא-טק הוא גוף חיוני ביותר בציבוריות החרדית. מאז שבני ישראל היו במדבר ואכלו את המן, הם היו צריכים לפרנס את עצמם. אין לי כוונה להיות בפוליטיקה ואינני איש פוליטי. פגישתי עם יאיר לפיד היתה בכפוף להנחיות מועצג"ת, שרק בצרכי ציבור הכרחיים מותר להיפגש עם אנשי השלטון, במקרה הזה כדי לדאוג לכיתות לחסידי גור בערד"

    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    איש העסקים הרב יצחק שפירא לאבי מימרן בוועידת ההייטק "שבוע ההייטק החרדי 2" של 'קול חי' בשיתוף קמא-טק בירך את היוזמה לשילוב חרדים בשוק ההייטק והתייחס לסערה במסגרתה הוא תועד יושב עם ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד: "שליחו של כ"ק מרן האדמו"ר מגור לערד ולחצור, פיתרון הבעיות בפריפריה בצפון ובדרום. קמא-טק הוא גוף חיוני ביותר בציבוריות החרדית. מאז שבני ישראל היו במדבר ואכלו את המן, הם היו צריכים לפרנס את עצמם. בהתחלה זה היה חקלאות, אחר כך זה התפתח הסקטורים האחרים ותעשייה שקיימת עד עצם היום הזה – היום הכסף הגדול ופרנסה זה בהייטק, בוודאי בפרנסה של נשים זה בתכנות מחשבים".

    "יוקר המחייה בארץ ישראל מתעצם, והאברכים היקרים שלנו במיוחד בערד וחצור אותם אני מכיר ובוודאי בכל הקהילות צמאים לתורה, וכך יש אפשרות לגברת הזאת בכמה שעות לפרנס את הבית. אם היא תהיה טלפנית ב"קול סנטר" היא תקבל חמשת אלפים שקל, ובהייטק היא תקבל להתחלה 10,000 ובהמשך שלושים אלף שקל לחודש. מהיכרותי עם עולם התעסוקה היום אין ספק שיש פער ואף אפלייה בין העולם שאינו חרדי, או בלשונו של אבי הציבור הלא חרדי אבל בארץ מעריכים את האיכויות של הציבור החרדי, האיכות והמסירות, הנשים והגברים מכל הקהילות".

    "זה שגברים לא עובדים פה כמו בחוץ לארץ זה סיבה שהם צריכים לקנא. יש קורלציה בין נתוני תעסוקת הנשים ששם נמוך יותר בגל שבגברים עובדים שם אין לי כוונה להיות בפוליטיקה ואינני איש פוליטי. פגישתי עם יאיר לפיד הייתה בכפוף להנחיות מועצג"ת, שרק בצרכי ציבור הכרחיים מותר להיפגש עם אנשי השלטון, במקרה הזה כדי לדאוג לכיתות לחסידי גור בערד. אני מנכ"ל של עמותה לשיקום מקומות קדושים במזרח אירפה"



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טוב לי תורת פיך מאלפי זהב וכסף!!!