מנסור עבאס: "צריך לעשות מאמץ לצרף את החרדים לממשלה"

    איתי גדסי 1 Comment on מנסור עבאס: "צריך לעשות מאמץ לצרף את החרדים לממשלה"

    יו"ר רע"מ אומר כי "הקואליציה צריכה לעשות מאמץ ולהשקיע בלהביא חלק מהחרדים. אני גם ביקשתי שיקדמו תוכניות לחברה החרדית ואפילו הצעתי מהתקציב שקיבלנו לתת לתוכניות לחברה החרדית"

    צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר רע"מ, מנסור עבאס, קורא בריאיון ל'ידיעות אחרונות' לצרף את המפלגות החרדיות לקואליציה. "הקואליציה צריכה לעשות מאמץ ולהשקיע בלהביא חלק מהחרדים. אני גם ביקשתי שיקדמו תוכניות לחברה החרדית ואפילו הצעתי מהתקציב שקיבלנו לתת לתוכניות לחברה החרדית. לדעתי צריכים לעשות חושבים בנושא הזה ולשלב את החרדים בקואליציה", אמר עבאס.

    רק ביום שני האחרון הבהירו פעם נוספת בלשכתו של יו"ר דגל התורה, ח"כ משה גפני כי לא יצטרפו לממשלת בנט. "מאסנו בהכחשות מידי יום על תידרוכים מגורמים בקואליציה וכתבים מטעם, כביכול יש מה לדבר איתנו. אין ולא יהיה שום שיתוף פעולה עם הממשלה הרעה הזאת שזמנה עבר מן העולם. נפתלי בנט שפוגע בנו ובילדינו כל העת, משתמש בנו בשקריו כדרכו, כדי להציל את שלטונו שהגיע לסוף דרכה".

    בלשכה פרסמו את הדברים לאחר פרסום ב'ישראל היום' לפיו האפשרות של צירופה של יהדות התורה לממשלה נמצאת על הפרק. גורם בלשכת ראש הממשלה צוטט כאומר בשיחה סגורה, כי "הולכים על מהלך ההחלפה בכל הכוח".

    בתוך כך, אתמול הכריע יו"ר רע"מ כי מפלגתו תתן הזדמנות נוספת לחברות בקואליציה. עבאס אמר: "יצבנו את המערכת הפוליטית אחרי 4 מערכות בחירות. הקפאנו את השותפות בגלל פגיעה במתפללים באל אקצה. כעת הגענו להבנות וכולם יודעים מי אזרח חיובי ושפוי ומי לא. טעות איומה ללכת למערכת בחירות שתחזיר את נתניהו. חבל שהרשימה המשותפת מתכוונת לתמוך בחוק הפיזור".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      שאללה מוחמד שלך יקח אותך