הרב אביגדור חיות: "אם האירוע יהיה בטוח – אגיע למירון גם השנה"

    אייל ראובן No Comments on הרב אביגדור חיות: "אם האירוע יהיה בטוח – אגיע למירון גם השנה"

    ניצול אסון מירון, הרב אביגדור חיות ב"מהדורת הבוקר": "אני מאוד רוצה להיות השנה במירון, למרות שאני בטוח שזה יחזיר אותי לאותו אירוע קשה, אבל איני חושש מזה. אמתין לשעות הבוקר לראות שהאירוע מתקיים בבטחה ואז אחליט אם לנסוע"

    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב אביגדור חיות, ששיכל את בנו באסון הכבד במירון שוחח עם בצלאל קאהן במהדורת הבוקר (רביעי) והתייחס לפיצויים שיחולקו למשפחות הרוגי האסון. "אין שום דבר שיכול לפצות אותנו. הייתי אומר שזה הגיע מאוחר מאוד, זה לא היה אמור לקחת שנה. כל בר דעת מבין שמשפחות שפקד אותן אסון חייבות את זה".

    הוא הבהיר: "אנחנו לא הולכים להתעשר. אנחנו מתמודדים עם הוצאות ענקיות על טיפולים כל חודש, כפי שכבר סיפרתי בעבר. אני עצמי עדיין בשיקום. אם אני אחכה למדינה הנזקים יהיו בלתי הפיכים. אני הייתי מצפה מהמדינה ליותר".

    חיות נשאל אם יגיע השנה להילולא: "אני מאוד רוצה להיות שם השנה, אני לא אחד שבורח מהתמודדות. אני בטוח שזה יחזיר אותי לאותו מעמד אבל איני חושש מזה.

    "יש גם את העניין הבטיחותי. כמו שאני רואה מהצד, זה נראה שתיתכן קטסטרופה מוחלטת ולכן אני מעדיף לעמוד מהצד ולראות אם זה מתקיים בביטחה ורק אז להגיע".

    חיות התייחס לאירוע שמארגנת המדינה לזכר הנספים במהלך ההילולא: "רצינו אירוע תורני יותר וזה ממש לא מה שקרה, אין לנו שום דבר נגד שירים אבל היינו מצפים לאירוע באופי אחר ובימים האחרונים מנסים לשפר את זה. ברגע שאני אראה שהאירוע נעשה באופי תורני כמו שאנחנו רוצים יתכן שאני אגיע".



    0 תגובות