תיעוד נרחב מההכנות בהר מירון לקראת ההילולא • צפו

    נתי קאליש 1 Comment on תיעוד נרחב מההכנות בהר מירון לקראת ההילולא • צפו

    בעוד ימים ספורים יעלו אלפי אנשים להר מירון להשתתף בהילולת רשב"י שתתקיים במתכונת שונה משנים עברו | למרות שהשנה לא יהיה את כל ההכנסות אורחים והבמות כבכל שנה, מה שכן הותר הולך ונבנה בימים אלו | גלריה

    יצחק קלצקין צילום: יצחק קלצקין
    22:46
    23.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד מספר ימים יעלו המוני בית ישראל (אלו שהצליחו להניח את ידם על כרטיס כמובן) להר מירון לשמוח בהילולא הגדולה של רבי שמעון בר יוחאי זיע"א.

    כפי שכבר פורסם וידוע לכל, בעקבות האסון הכבד שארע בשנה שעברה בו נספו 45 קדושים, ההילולא השנה תתקיים באופן שונה לחלוטין משנים עברו.

    לפי המתווה שאושר, תהיה רק הדלקה אחת של חסידות בויאן, ולא יתאפשר להקים הכנסות אורחים למיניהם, מלבד חלוקת מים. והשהייה בהר תוגבל לארבע שעות בלבד, וזאת בכפוף לרכישת כרטיס מראש.

    למרות שבהר לא יתקיימו אירועים מלבד ההדלקה המסורתית של בויאן, ישנם חסידויות שרוצות לקיים טישים בתוך מתחם המושב, ואף נעשתה פנייה בעניין לפרויקטור מירון, אך טרם ברור מה יקרה בסוף.

    בעניין כרטיסי הנסיעה, רבים שרוצים להגיע למירון עדיין לא הצליחו להגיע לרגע המיוחל ולשים את ידם על כרטיס נסיעה שמהווה גם אישור שהייה בהר, חשים ממורמרים, ואין לדעת לאן זה יתפתח. בתקווה שכל מי שרוצה לעלות, יוכל לעשות זאת בבטחה.

    לאור המצב השנה, אין הרבה מה להכין ולהתארגן כבכל שנה, את כל הבמות הגדולות והפארענצ'עס, כנראה שלא נראה. אבל בכל זאת, מה שכן יש לעשות, כבר החל להתבצע בימים האחרונים, ומירון מתחילה לקבל צורה של ל"ג בעומר, כפי שתוכלו לראות בתיעודים שלפניכם.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מרגש לראות ההכנות שהילולה דרשבי הארגון בניהולו של ר בן ציון קופרשטוק זצ”ל שממשיך את המסורת בעז”ה שהכל יעבור בשלום